Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فدراسیون فوتبال کامرون: اونانا دوباره به کرونا مبتلا شد

© AP Photo / Thanassis Stavrakisآندره اونانا دروازه بان آژاکس
آندره اونانا دروازه بان آژاکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال کامرون امروز تأیید کرد که آندره‌آنانا دروازه‌بان تیم ملی این کشور به کوید 19 مبتلا شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فدراسیون فوتبال کامرون اعلام کرد که آندره اونانا ملی پوش این کشور که در ابتدای ماه آگوست از کروناویروس بهبود یافته بود، دوباره آزمایش ویروس کرونای وی مثبت شده و برای بازی دوستانه‌ای که فردا جمعه مقابل جاپان در شهر اوترخت برگزار می‌شود، آماده نخواهد بود.

ویلیام نگچو پزشک فدراسیون در یک صحبتی گفت: "هافبک پیر کونده همچنین آزمایش مثبت داده و مومی نگامالئو قرنطینه شده است."

دکتر توضیح داد که این دو مبتلا در هنگام تجمع کامرون در هالند "به دلیل این‌که همه بازیکنان فوتبال با PCR منفی به اینجا رسیده‌اند" رخ داده است.

با کنار گذاشته شدن چهار بازیکن، کامرون فقط 17 چهره برای بازی دوستانه فردا برابر جاپان خواهد داشت. باید دید آیا مبتلایان مجدد بر مالکیت این دروازه‌بان در اولین بازی آژاکس در لیگ قهرمانان که در 21 اکتوبر در ورزشگاه "یوهان کرایف آرنا" مقابل لیورپول برگزار می‌شود تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

روزنامه تلگراف در هالند اخباری از باشگاه آمستردام را نشر کرد که این دروازه‌بان یکی از سیزده نفری بود که به کوید 19 مبتلا شد و این باشگاه در اوایل ماه آگست آنرا متحمل گردید.

آژاکس دیگر بازیکنان آفریقایی خود نوسیر مازراوی، زکریا لبیاد، محمد کودوس و لاسینا ترائور را از تمرکز در تیم‌های خود منع کرده بود زیرا این امر منجر به سفر به کشورهایی با میزان بالای آلودگی می شد و بنابراین مجبور به قرنطینه شدند.

با این حال، آنانا چراغ سبز را دریافت کرد زیرا تجمع کامرون در شهر اوترخت هالند در حال برگزاری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала