Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از 16 سال فاش شد؛ مسی برای پیوستن به چلسی با مورینیو صحبت کرده بود

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی مارکا به استاد از صحبت‌های خبرنگار مشهور اسکای اسپورت می‌گوید که فوق ستاره بارسلونا 16 پیش از امروز به فکر ترک این باشگاه بود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «مارکا» به استناد صحبت‌های جیان لوکا دی‌مارتزیو نوشته لیونل مسی اولین بار در سال 2004 فکر ترک بارسلونا افتاد و تمایل داشت به تیم چلسی زیر نظر مورینیو بپیوندد و اتفاقا صحبت تلفنی طولانی هم با او داشته است.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
کومان: مسی برای همیشه بهترین بازیکن دنیا خواهد بود

این اتفاق البته رخ نداد و مسی در بارسا ماند تا 16 سال بعد و در سن 33 سالگی تصمیم داشته باشد بارسلونا را ترک کند. مهاجم آرجنتینی بارسلونا امسال نیز قصد داشت به هر نحوی شده از جمع آبی و اناری‌ها جدا شود اما این اتفاق رخ نداد او در باشگاه 20ساله‌اش ماندنی شد. مسی در سال 2004 فوتبالیست شناخته شده ای نبود اما از 2 سال بعد از آن تاریخ کم کم آوازه‌اش در فوتبال اروپا پیچید اما او در تمام دوران فوتبال حرفه‌ایش پیراهن بارسلونا را از تن درنیاورده است.

او البته کمتر از یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و احتمالا جدایی‌اش از بارسا بیش از همیشه است. از منچستر سیتی به عنوان جدی‌ترین مقصد این سوپراستار آرجنتینی نام برده می‌شود زیرا با حضور در جمع سیتیزن‌ها باز هم او می‌تواند با پپ گواردیولا که خاطرات خوبی از همکاری با او دارد، کار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала