Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا: "همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند"

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicFootball Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game
Football Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آینده پل پوگبا در منچستر یونایتد همچنان مورد تردید است و این هافبک بازی زیر نظر زین الدین زیدان را رد نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پُل پوگبا گفته است که "رویای" بازی در رئال مادرید را دارد و تایید کرد که هنوز در مورد تمدید قرارداد با منچستریونایتد وارد مذاکره نشده است.

یوناتد در سال 2016 با شکستن رکورد جهان به ارزش 89 میلیون پوند از یوونتوس به من‌یونایتد بازگشت اما ملی پوش فرانسوی در تلاش است تا انتظارات زیادی را که از او داشت برآورده کند.

این بازیکن 27 ساله از یک فصل چشمگیر 19-2018 لذت بُرد که طی 35 بازی موفق شد 13 گل به ثمر برساند و 9 پاس گل ارسال کرد تا بهترین بازگشت در یک فصل را تجربه کند.

با این حال او از زمان حضور در 20 بازی لیگ از ابتدای 2019-2020 به دلیل مصدومیت تنها یک گل زد و سه پاس گل داد.

پوگبا ابراز تمایل به یک چالش جدید در آستانه آن فصل نمود اما فاصله گرفتن از اولدترافورد هنوز محقق نشده است.

بازگشت به یوونتوس و انتقال به مادرید مطرح شده و پوگبا از شانس بازی در ترکیب قهرمان لالیگا لذت می‌برد.

پوگبا می‌گوید: "من در منچستر هستم و باشگاه خود را دوست دارم."

پوگبا در حالی که امشب با تیم ملی کشور بازی خوهد کرد گفت: "همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند. این برای من یک رویا است. چرا که یک روز نه؟ [اما] من در منچستر هستم و باشگاه خود را دوست دارم. من در منچستر برنامه اجرا می‌كنم، سرگرم می شوم و می‌خواهم همه كارها را انجام دهم تا باشگاه را به جایی كه شایسته آن است برگردانم. من همه تلاش خود را به خرچ خواهم داد مانند هم تیمی‌هایم و باشگاه، همه ما می‌خواهیم به بهترین سطح برگردیم."

پوگبا در سال 2018 در تیم قهرمان جام جهانی فرانسه حضور داشت اما از زمان بازگشت به یونایتد فقط لیگ اروپا و جام EFL را بالای سر بُرده است.

قرارداد او در اولدترافورد در جون به پایان می‌رسد اگرچه گزینه‌ای برای تمدید آن تا یک سال دیگر وجود دارد. پوگبا هنوز هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه در مورد آینده خود ندارد اما انتظار دارد که آنها به زودی صحبت کنند: "صحبت‌های زیادی انجام شده و من ترجیح می‌دهم كه این كار را نكنم. من با اد وودوارد [معاون اجرایی] صحبت نکرده‌ام. هیچ اشاره‌ای به تمدید شده نشده است. در حال حاضر من در منچستر هستم و به این فکر می‌کنم که به بهترین حالت برگردم."

پوگبا در ادامه تصریح نمود: "من فکر می‌کنم زمانی خواهد بود که باشگاه خواهد آمد و با من صحبت خواهد کرد و ممکن است چیزی به من پیشنهاد کند، یا نه."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала