Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کامبک تاریخی اباسین در جدال تشریفاتی؛ موج‌ها دست خالی کابل را ترک کرد + عکس

© Photo / AFFتیم فوتبال اباسین څپی
تیم فوتبال اباسین څپی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اباسین څپی در دیدار تشریفاتی لیگ برتر فوتبال کشور برابر موج‌های آمو به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال د اباسین څپی و موج‌های آمو امروز در دیدار تشریفاتی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که سرانجام تیم اباسین څپی با رقم زدن کامبک بزرگ و شیرین لیگ برتر را با برتری 3-1 ترک نمود و حذب شد.

این بازی که نیمه اول آن با وجود تلاش‌های دو تیم بدون گل پایان یافت در نیمه دوم شاهد تبادل 4 گل میان دو تیم بودیم که اباسین در 10 دقیقه پایانی طوفانی عمل کرد و سه

گل به ثبت رساند.

در نیمه دوم یاران موج‌های آمو بیشتر حمله کردند ولی فرصت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست دادند. حملات موج‌ها در دقیقه 64 به ثمر نشست که سهراب افغان دروازه‌ حریف را با ضربه سر گشود و نتیجه کار را 1-0 ساخت ولی خوشی‌های این تیم زیاد دوام نداشت زیرا تیم اباسین یکی پس از دیگری به گل رسید و ظرف 10 دقیقه کامبک تاریخی را به ثبت رساند که من‌الله مومند در دقیقه 80 از میان محوطه جریمه با ضربه سر تماشایی نتیجه را به تساوی کشید.

فشار اباسین در 10 دقیقه پایانی بازی بیشتر و بیشتر شد تا نوبت به ذاکر توحیدی رسید که با عبور از میان دفاع حریف به زیبایی گل دوم اباسین را ثبت کرد.

با وجود این‌که در دقیقه 83 بازی شاهد واکنش دیدنی دروازه‌بان اباسین در مقابل حریف بودیم ولی این پایان کار نبود زیرا شعیب غزنوی در دقیقه 87 بازی سومین گل تیم‌اش را ثبت کرد و حسب کار را 3-1 ساخت تا موج‌های آمو افسوس فرصت‌های از دست رفته در جریان بازی را بخورد.

گل غزنوی آخرین شلیک بر پیکر بی‌جان موج‌های آمو بود که با آن نماینده جنوب شرق به سومین برتری تاریخ خود در رقابت‌های لیگ برتر دست یافت و سبب شد تا حریف‌اش در مکان چهارم جدول قرار بگیرد.

با رقم خوردن نتیجه امروز، طوفان هریرود در گروه ب با 9 امتیاز اول شد، د سپین‌غر بازان با 6 امتیاز در مکان دوم ایستاد که دو تیم اول توانستند به دور نیمه نهایی قرار بگیرند.

دو تیم اباسین و موج‌های آمو که سرنوشت شان معلوم بود برای قرار گرفتن در جایگاه سوم و چهارم تلاش کردند که تیم اباسین څپی با برتری شیرین و جذاب امروز سوم شد و موج‌ها در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала