Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف نام اوزیل از لیست اروپایی آرسنال

© AP Photo / Alberto Saizسئاد کولاشیناچ و مسوت اوزیل - بازیکنان آرسنال
سئاد کولاشیناچ و مسوت اوزیل - بازیکنان آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا نام مسوت اوزیل هافبک آلمانی‌ش را از فهرست اروپایی آرسنال حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرسنال فهرست 24 نفری اروپایی بازیکنان خود برای بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا برابر تیم‌های راپید وین، دندالک و مولده را اعلام داشت که در آن نام مسوت اوزیل و ویلیام سالیبا حذف شده است.

اوزیل 31 ساله در هیچ یک از شش بازی تیم آرسنال در لیگ برتر و جام EFL در سال 21-2020 وارد ترکیب نشده و از مارچ زمانی که لیگ‌ها و مسابقات به دلیل همه گیری ویروس کرونا تعطیل شد در این تیم ظاهر نشده است.

پیشنهاد کمی وجود داشت که اوزیل زودتر از مُهلت نقل و انتقالات روز دوشنبه به تیم دیگری منتقل شود، هرچند با توجه به گزارش قرارداد 350.000 پوندی در هفتگی‌اش که سال آینده منقضی می‌شود.

پرداخت پول برای قرارداد آرسنال

روز سه‌شنبه هافبک آلمانی پیشنهاد پرداخت حقوق قرارداد آرسنال را داد زیرا گزارش شد که وی به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه‌های خود از کار برکنار خواهد گردید.

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و ویلیام سالیبا نیز در ترکیب اروپایی توپچی‌ها قرار نگرفته‌اند.

سوکراتیس مانند اوزیل در مراحل اولیه فصل دخیل نبوده در حالی‌که سالیبا که فقط قبل از این فصل با توپچی‌ها پیوست.

همچنین در ترکیب میكل آرتتا در لیگ اروپا جایی برای گابریل مارتینلی وجود ندارد هرچند كه بعید است از مصدومیت زانو تا سال 2021 برگردد.

ترکیب 24 نفره آرسنال برای بازی های اروپایی:

لنو، رونار، مت ماسی، جیمز هیلسون، دیژون، هکتور بلرین، گابریل، هولدینگ، سدریک، شکودران مصطفی، کالوم چمبرز، پابلو ماری، دیوید لوییز، سئاد کولاشیناج، کیران تیرنی، دانی سبایوس، ویلیان، میتلند-نیلز، توماس پارتی، محمد الننی، گرانیت ژاکا، الكساندر لاكازت، اوبامیانگ، نیكولاس په په.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала