Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو جریمه می‌شود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد که جریمه‌ای در انتظار رونالدو و سایر ستارگان یوونتوس به خاطر شکستن قرنطینه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، تصمیم برخی بازیکنان یوونتوس برای خروج از "حباب" و شکستن قرنطینه جنجال جدیدی را در فوتبال ایتالیا ایجاد کرده است.

رونالدو، دیبالا، بنتانکور، کوادرادو و دنیلو J-Hotel را ترک کردند چرا که قرار بود در بازیهای ملی حضور داشته باشند در حالی که بوفون و دمیرال به خانه هایشان رفتند.

مثبت شدن تست کرونای دو تن از اعضای باشگاه یوونتوس باعث شده بود تا کل تیم به قرنطینه بروند. بر اساس قوانین، یوونتوس باید پیش از آن که این بازیکنان قرنطینه را بشکنند، به آنها اطلاع می داد.

 روبرتو تستی یکی از مقامات بهداشتی تورین در این باره گفت:" باشگاه به من اطلاع داد که برخی از بازیکنان محل قرنطینه را ترک کرده اند و ما در این باره به دادستانی خبر دادیم."

بر اساس قوانین هر کدام از این بازیکنان مسئولیت داشته اند که در ابتدا به مسئولان بهداشتی اطلاع بدهند و بعد از آن قرنطینه را بشکنند و به همین خاطر هر کدام از این بازیکنان 400 یورو جریمه خواهند داشت.

 تستی افزود:" یوونتوس رفتار خیلی مناسبی داشت و ما به دادستانی اطلاع دادیم. حالا مقامات قضایی تشخیص می دهند که آیا تخلفی رخ داده است."

البته از این میان آدرین ربیو هافبک فرانسوی منتظر ماند تا نتیجه تست دومش هم منفی شود و بعد از آن فردا به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق خواهد شد.

بونوچی و کیلینی نیز در بازی دوستانه ایتالیا و مولداوی حضور پیدا نکردند و از پنجشنبه به اردوی فرانسه اضافه می شوند چرا که قرنطینه اردوی یوونتوس امشب به پایان خواهد رسید.

البته هنوز حکم پرونده لغو بازی یوونتوس و ناپولی اعلام نشده است که مشخص نیست که آیا تورینی ها با نتیجه سه بر صفر برنده می شوند یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала