هیوندای آماده فروش موتر- هواپیما در جهان است

© Photo / Terrafugiaموتر-هواپیما
موتر-هواپیما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارخانه موترسازی Hyundai Motor کوریائی جنوبی قصد دارد در سال 2028 موتر-هواپیمأ تجارتی 5-6 نفره به وزن تقریباً 300 کیلوگرم را به بازار سفرهای هوائی فوق العاده کوتاه عرضه نماید.

به گزارش اسپوتنیک، جالب است که کارخانه موترسازی Hyundai Motor  کوریائی جنوبی از نظر تخنیکی قادر است اولین "موتر- هواپیما" را رونما کند که کانسپت Hyundai SA1 در ابتدای سال جاری در نمایشگاه الکترونیک مصرفی CES 2020 نمایش داد، اما هنوز تا سال 2023 زیرساخت های کسب و کار به اندازه کافی توسعه نخواهد یافت، بر علاوه اصول ایمنی، تنظیم ترافیک هوایی در شهرها نیز حل نگردیده است.

Plane Bumps Into A Car - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
ویدیوی تصادم موتر با طیاره

حالا وضعیت به سرعت تغییر خواهد کرد، پتانسیل بازار، طبق بدبینانه ترین پیش بینی ها، کمتر از 615 میلیارد دالر نیست. بزرگترین کمپنی های طیاره سازی چون بوئینگ و ایرباس، گوگل و استارت آپ اتومبیل های برقی Xpeng مستقر در چین، با حمایت Alibaba و Foxconn، آمادگی خود را در این عرصه اعلام کرده اند.

اما به گفته رئیس اداره ترانسپورت هوایی شهر شرکتJaivon چینی،Hyundai Motor از عزم آنها نگران نیست، تولیدکنندگان موتر به دلیل نمایندگی ها از مراکز تولید، توزیع و خدمات، در بازار جدید وضعیت بهتری دارند.

همچنین جالب است که طبق ارزیابی هایHyundai Motor ، "موتر های پرنده بدون سرنشین " قبل از سال 2035 بوجود میاید. تا آن زمان و از اواسط این دهه ، پیلوتان تکسی هوایی یک تخصص مورد تقاضا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала