واکنش بشاراسد به قصد ترامپ برای ترورش

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش بشاراسد به قصد ترامپ برای ترورش
واکنش بشاراسد به قصد ترامپ برای ترورش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور سوریه به ادعای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا مبنی بر اینکه واشنگتن قبلاً قصد ترور اسد را داشته است، واکنش نشان داد و گفت که ترور شیوع کاری امریکاست.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه با گفتگو با ریانووستی، به ادعای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا مبنی بر اینکه واشنگتن قبلاً قصد ترور اسد را داشته است، واکنش نشان داد و گفت که سیاست امریکا، مبتنی بر ترور و کشتار است.

اسد از برنامه‌ دیدار با پوتین خبر داد  - اسپوتنیک افغانستان
اسد از برنامه‌ دیدار با پوتین خبر داد

او گفت که «ترور، شیوه کاری امریکاست. این چیزی است که همیشه و طی دهه‌ها و در هر مکان و منطقه مختلفی از جهان، آن را انجام می‌دهند. لذا مسئله جدیدی نیست».

اسد افزود: «به همین دلیل، باید همیشه به یاد داشت که چنین طرح‌هایی، بنا به دلایل مختلف وجود داشته است. ما نیز به خاطر وضعیت خود در سوریه و با وجود این درگیری با امریکایی‌ها، باید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم».

ترامپ اواسط سپتمبر برای نخستین بار اعلام کرد که قرار بوده امریکا در سال 2017، اسد را ترور کند، ولی وزیر دفاع وقت امریکا، مخالف این کار بوده است.

دمشق نیز در واکنش به این اظهارات گفت که امریکا بر اساس نظام راهزنی عمل می‌کند و با ارتکاب هر جنایتی، تلاش می‌کند که به اهداف خود دست پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала