Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرجانتین و اولین قدم به سمت قطر و آخرین فُرصت برای مسی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آرژانتین jФутбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина
تیم ملی آرژانتین jФутбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال آرجانتین اولین قدم خود به سمت قطر 2022 را بر می‌دارد و این آخرین فرصت برای لئومسی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی فوتبال آرجانتین با هدایت دوباره لئو مسی اما با نسلی از نام‌های جدید که ما را به وجد می‌آورد مسیر خود را در مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی به سمت جام جهانی قطر 2022 آغاز می‌کند.

لیونل اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی مجازی قبل از بازی تیم ملی آرجانتین گفت: "این مسابقات مقدماتی برای تیم ملی است تا کشور بتواند به جام جهانی صعود کند. ما به تمام دلایل می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و یکی این‌که لئو می‌تواند آن را بازی کند. ما در مورد این موضوع بحث نمی‌کنیم آن را حس می‌کنیم. ما به بازی فردا و بعداً فکر می‌کنیم."

مربی تیم ملی آرجانتین نمونه‌ای از آنچه در تیم زندگی می‌کند است. اعتماد به نفس دوباره کسب یک عنوان است چیزی که از سال 1993 کوپا آمریکا دست نیافتنی شده است. لئو مسی بارها با پیراهن 'آلبی سلسته' جستجو و سقوط کرده و در 33 سالگی می‌داند که مطمئنا آخرین دوره‌های مقدماتی زندگی حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد.

اکوادور اولین ایستگاه تیم ملی آرجانتین است. تیمی که در سال های اخیر سطح خود را پایین آورده اما گوستاوو آلفارو را به عنوان مربی در اختیار خواهد داشت شخصی که قبلاً در بیش از یک مورد نشان داده که آماده است برای هر تیم بزرگی "آزار دهنده" باشد و برای آن یک رقیب جدی محسوب شود.

مدت هاست که تیم ملی آرجانتین مانند تیم لیونل اسکالونی هیجان انگیز نیست. آنچه در کوپا آمریکا 2019 انجام شد گام خوبی بود و اکنون زمان تأیید است که می‌توانید به چیزهای بزرگی فکر کنید. لئو مسی این خبر خوب را دارد که تیم فقط برای بازی در اطراف او آماده نیست: لئواندرو پاردس و رودریگو دی پل محور تیم منتخب خواهند بود در حالی‌که لوکاس اوکامپوس و لاوتارو مارتینز علاوه بر گفتن هوای حمله آرجانتین را قوی‌تر می‌کنند. با نام‌های جالب در بین بازیکنان تعویضی و بازیکنانی که جایگاه خود را برای کارهایی که شناور انجام داده‌اند مانند گونزالو مونتیل و لوکاس مارتینز کوارتا دو چهره نسل جدید که برای آلبی سلسته بازی خواهند نمود.

تیم ملی آرجانتین شایسته است به خاطر 10 سال اخیرش عنوانی را فتح کند و این فرصت مهیاست تا این تیم از مرحله مقدماتی آمریکای جنوبی برای دستیابی به آنچه می‌خواهد حرکت کند.

نام‌های جدید باید همراه با عمل باشد که شاید ساعت آغازِ آخرین روزهای لئو مسی باشد.

گفتنی است که تیم ملی فوتبال آرجانتین بامداد امروز از ساعت 5:00 به وقت کابل با اکوادور روبرو می‌شود بازی که در ورزشگاه " لا بومبونرا" شهر بوینس آیرس آرجانتین انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала