Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلان برای صعود باید قهرمانانه ظاهر شوند

© AFFروف قادری بازیکن د میوند اتلان
روف قادری بازیکن د میوند اتلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های فوتبال د میوند اتلان و عقابان هندوکش در چارچوب آخرین بازی لیگ برتر افغانستان در مرحله گروهی با هم جدال خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین دیدار مرحله گروهی فصل نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان از ساعت 6 امروز جمعه، تیم های فوتبال د میوند اتلان و عقابان هندوکش از گروه اول به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقه تنها برای یک تیم حائز اهمیت است، آنهم تیم پرمهره د میوند اتلان است که برای صعود به دور نیمه نهایی نیاز به پیروزی پرگل برابر حریفش دارد.

با توجه به این که عقابان هندوکش هیچ شانسی برای صعود به دور بعدی مسابقات ندارد، شاگردان عبدالرزاق ممرک برای دوم شدن در این گروه و جانشینی سیمرغ البرز، باید حریف شان را با اختلاف هفت گل شکست دهند تا پس از شاهین آسمایی به نیمه نهایی صعود کنند.

اتلان در حال حاضر با یک امتیاز تیم سوم جدول است و در صورت پیروزی 4 امتیازی و با سیمرغ برابر خواهد شد. این در حالیست که دو تیم در بازی رو در رو به تساوی رسیدند و تیمی که تفاضل گل بهتر داشته باشد، آخرین تیم صعود کننده به نیمه نهایی خواهد بود و با حریف طوفان هریرود صدرنشین گروه اول میشود.

سمیرغ تفاضل گل مثبت 3 دارد، اما اتلانی ها تفاضل گل منفی 3، به همین دلیل این تیم باید پیروزی با اختلاف 7 گل مقابل عقابان را به دست بیاورد تا صعودش را به دور نیمه نهایی مسجل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала