Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درد مسی را حس کردم

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز پس از جدایی از بارسلونا و بعد از بازی مقابل چیلی بالاخره سکوت‌اش را شکست.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز می‌گوید که در جریان جدایی جنجال برانگیز خود از بارسلونا و پیوستن به اتلتیکو مادرید دردی مشابه درد لیونل مسی را احساس کرده است. 

مسی پس از جدایی سوارز از بارسا به شدت از مدیران این باشگاه انتقاد کرده و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که این بازیکن یکی از بزرگان تاریخ نیوکمپ بوده و باید وداعی شایسته نامش با پیراهن این تیم انجام می‌داد. پاتفاقی که با توجه به قرار گرفتن مهاجم اروگوئه در فهرست مازاد رونالد کومان و عجله باشگاه برای جدایی او رخ نداد.

​ سوارز می‌گوید که انتظار چنین رفتاری را از دوس نزدیک و هم تیمی سابقش داشت. او پس از گلزنی در پیروزی 1 - 2 اروگوئه برابر شیلی گفت: " من از کار مسی شگفت زده نشدم چون او را به خوبی می‌شناسم. من دردی که او کشید را درک می‌کنم چون خودم هم در همان شرایط قرار داشتم. او احساس می‌کرد که آنها من را از باشگاه بیرون انداختند. راه‌های دیگری برای برخورد درست با من وجود داشت. من 6 سال طولانی آنجا بودم و این موضوع او را نیز آزار داد.و من او را به عنوان یک دوست می‌بینم و او می‌داند من چقدر ضربه خورم.

وی افزود:"خانواده من دوست دارند خوشحال باشم. اتفاقات عجیب در بارسلونا وجود دارد مانند این که شما را به تمرینات جداگانه بفرستند. در بازی حضور نداشته باشید... این رفتارها روی من و خانواده‌ام اثر گذاشت بنابراین آنها به من جسارت دادند که از این فرصت استفاده کن. وقتی اتلتیکو خواهان جذب من شد حتی یک ثانیه را هدر ندادم. مشخصا باید به چیزهای متفاوتی عادت کنم اما احساس خوشحالی دارم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала