Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیاست چرخش زیدان نتیجه می دهد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با سیستم چرخشی زیدان ضمن این‌که با مشکل روبرو نشده برعکس توانسته نتایج قابل قبولی کسب نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید به عنوان رهبر لیگ در لالیگا سانتاندر وارد دومین وقفه ملی فصل 2020/21 شده است. سه پیروزی و یک تساوی از چهار بازی ابتدایی به این معنی است که شاگردان زین الدین زیدان در مسیر درست برای دفاع از عنوان قهرمانی شان قرار دارند. مسلماً آنها یک بازی بیشتر از بارسلونا، سویا و اتلتیکو مادرید انجام داده‌اند اما این نشانه‌ها برای لوس بلانکوس امیدوار کننده است.

تیبو کورتوا که فُرم خوبی بین دروازه دارد در سه بازی از چهار بازی نخست خود مقابل رئال سوسیه‌داد، رئال وایادولید و لوانته کلین شیت کرده است. در دیدار ابتدایی رئال مادرید مقابل رئال بتیس دوباره تردیدهایی در مورد توانایی این تیم در گلزنی را به وجود آورد.

اولین بازیکنان ماروین پارک و سرخیو آریباس پیش از بازیکنانی مانند لوکا یوویچ و بورخا مایورال در رئال آرنا از نیمکت بیرون آورده شدند. با این حال سه گل به رئال بتیس (فد والورده، یک گل به خودی و سرخیو راموس)، یک گل به وایادولید (وینیسیوس جونیور) و دو گل مقابل لوانته (وینیسیوس و کریم بنزما) به چند سوال پاسخ داده‌اند. گل ثانیه‌های آخر بنزما در مقابل لوانته در استادیوم "دلا سرامیکا" به این معنی است که او برای رقابت‌های فصل آماده است.

رئال مادرید 10 امتیاز از 12 بازی اول خود را به دست آورده، همه در حالی رقم خورده که زیزو تیم‌اش را به شدت چرخانده است. زیدان در مجموع 23 بازیکن (21 بازیکن از تیم اصلی) در آن چهار بازی ابتدایی لیگ استفاده کرده، ناچو فرناندز و لوکاس وازکز آخرین بازیکنانی هستند که دقایقبی برابر لوانته به دست آورده‌اند. فقط سه مصدوم ادن هازارد، میلیتائو و ماریانو دیاز به علاوه آندری لونین هنوز در این فصل بازی نکرده‌اند.

سیاست چرخش زیدان باعث شده که فقط چهار بازیکن هر چهار بازی را از آغاز حضور داشته باشند. (کورتوا، راموس، بنزما و رافائل واران)، مصدومیت بازیکنان اصلی در این این نتایج و تغییرات نقش اساسی را داشته‌اند که در این دوره تاکنون 11 بازیکن آسیب دیده‌اند.

کسانی که در حال حاضر روی میز درمان قراردارند دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، تونی کروس، میلیتائو، هازارد و ماریانو هستند در حالی که مارکو آسنسیو، ایسکو، یوویچ، لوکاس و مارسلو همگی در برخی دقایق در میدان را به دست آورده‌اند. فعلا کورتوا در حالی که مشغول انجام بازی‌های ملی با بلجیم بود با یک مشکل کوچک روبرو شد و لونین منتظر آزمایش دوم ویروس کرونا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала