Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتایج پلی‌آف مقدماتی یورو 2020؛ هالند غائب بزرگ خواهد بود

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسابقات پلی‌آف مقدماتی جام ملت‌های اروپا شب گذشته با برگزاری چند دیدار آغاز شد که طی آن بوسنیا و ناروی از گردانه رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیهای ملی اروپا در حالی برگزار شد که بخش قابل توجهی از بازیها مربوط به مسابقات پلی‌آف یورو 2020 که در سال 2021 برای مشخص شدن چهار سهمیه نهایی بودند در حالی که بازیهای دوستانه‌ای هم برگزار شد.

ارلینگ هالند و مارتین اودگارد دو ستاره نارویایی دورتموند و رئال مادرید از حضور در یورو 2021 باز ماندند. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های ملی ناروی و صربستان با هم دیدار کردند.

میلینکوویچ ساویچ هافبک لاتزیو در این بازی هم در وقت قانونی و هم در وقت اضافه گل زد تا گل نورمان در دقیقه 88 بی اثر بماند.

از سویی اسکاتلند هم در ضربات پنالتی موفق به حذف اسرائیل شد. بدین ترتیب صربستان و اسکاتلند باید برای آخرین بازی پلی‌آف به مصاف هم بروند تا یکی به یورو برسد.

ایسلند و مجارستان پس از حذف کردن رومانی و مجارستان مقابل هم قرار می گیرند. از سویی ایرلند به شکل غیرمنتظره ای توسط اسلواکی حذف شد تا از غایبان سرشناس مسابقات باشد. ایرلند شمالی هم در ضربات پنالتی توانست بوسنی را حذف کند. بدین ترتیب اسلواکی و بوسنی باید برای کسب سهمیه یورو مقابل هم قرار بگیرند.

گرجستان و مقدونیه شمالی نیز پس از حذف کردن بلاروس و کوزوو مقابل هم قرار خواهند گرفت. آخرین پلی‌آف راهیابی به یورو در روز  22 عقرب برگزار خواهد شد.از سویی رومانی و ایرلند، دو تا از دوازده میزبان مسابقات یورو نیز حذف شدند و در مسابقات حاضر نخواهند شد.

در مهمترین مسابقات دوستانه انگلیس با نتیجه سه بر صفر مقابل ولز پیروز شد در حالی که بلجیم و ساحل عاجل با نتیجه یک بر یک مساوی کردند و سویدن با نتیجه دو بر یک مقابل روسیه به پیروزی دست یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала