Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب مسی که محقق نشد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا قصد داشت تصمیم ناگهانی و عجیب بگیرد که در نهایت اتفاق نیفتاد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در این تابستان لیونل مسی قصد داشت بارسلونا را ترک نماید بدون این‌که موفق شود. اما این اولین باری نبود که وی خواستار تغییر تیم بود.

بین لیونل مسی و بارسلونا داستان عشق ادامه خواهد یافت. ملی پوش آرجانتینی پس از 20 سال حضور در کاتالونیا به دلیل اختلاف نظر با مدیریت تلاش کرده تا باشگاه خود را ترک کند. در نهایت وی نتوانست آنجا را ترک کند. مُهاجم کاتالان نمی‌خواست بارسا را ​​به دادگاه بکشاند و بنابراین تصمیم گرفت یک سال دیگر بماند در حالی که قرارداد او تا جون 2021 ادامه دارد. بنابراین لیونل مسی در ماه‌های آینده گزینه آینده خود را خواهد داشت و در حالی که منتظر یادگیری بیشتر بود، جیانلوئیجی دی مارتزیو در سال 2004 به اولین "دوران مسی" در بلوگرانا بازگشت.

مسی و تصمیم عجیب!

دی مارتزیو در کتاب اخیر خود مدعی شده که سرانجام این انتقال که ممکن است در آن زمان پیش پاافتاده به نظر می‌رسید، به دلیل اختلاف نظر بین نمایندگان و واسطه‌ها امکان پذیر نبود. مسی به چلسی نزدیک بود زیرا می‌خواست برای مورینیو بازی کند.

دی مارتزیو اضافه کرد: "من فکر می‌کنم یکی از نادیده گرفته شده‌ترین موارد انتقال مسی به چلسی است که محقق نشد. در سال 2004 او به چلسی بسیار نزدیک بود زیرا می‌خواست با مورینیو بازی کند. یک مکالمه طولانی حتی یک تماس تصویری بین این دو انجام شد. این اولین باری بود که مسی تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند. سپس چند ماه پیش نسخه دوم وجود داشت. اما در آنجا مسی بسیار نزدیک بود که به آبراموویچ و چلسی دی مو در لیگ برتر بپیوندد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала