Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چالش دروازه‌‌بانی چلسی حل شدنی نیست؛ مندی مصدوم شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادوارد مندی دروازه‌بان جدید وسنگالی شیرهای آبی لندن در بازی تیم‌ ملی‌اش دچار مصدومیت شد و حالا چلسی دوباره باید از بین کپا و کابایرو به یکی اعتماد کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب‌سایت گل و با تایید باشگاه چلسی ادوارد مندی، دروازه‌بان این تیم، در جلسه تمرینی به همراه تیم ملی سنگال در جریان وقفه دیدارهای ملی دچار مصدومیت شده تا نگرانی‌های لمپارد در این پست تمامی نداشته باشد. 

بازیکن 28 ساله ماه گذشته میلادی با رقم 22 میلیون پوند از رن خریداری شده و بلافاصله جای کپا آریزابالاگا را به عنوان گزینه اول لمپارد برای حضور در دروازه چلسی گرفت.

مندی در اولین بازی خود در لیگ برتر که پیروزی  0 - 4 برابر کریستال پالاس در استمفوردبریج بود موفق به ثبت کلین شیت شد. اما حالا ممکن است مدتی را دور از میادین سپری کند چرا که به دلیل مصدومیت از دیدار روز پنج شنبه تیم ملی سنگال خط خورده است.

 فدراسیون فوتبال این کشور تایید کرد که مندی روز چهارشنبه و در جریان تمرینات از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده است. این بازیکن برای انجام تست‌های پزشکی اقدام کرده اما در حال حاضر از فهرست تیم ملی کشورش خط خورده و برای انجام آزمایشات بیشتر و آغاز روند درمان به چلسی بازخواهد گشت.

 سنگال فردا در یک دیدار دوستانه برابر مراکش به میدان خواهد رفت. احتمال دارد مندی توانایی همراهی چلسی در دیدار بعدی این تیم در لیگ برتر که 17 اکتبر ( 26 میزان ) برابر ساوتهمپتون برگزار خواهد شد را نداشته باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала