Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه قلب پروژه عظیم زیدان در رئال

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان به شدت به دنبال جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است و او را به عنوان هدف اولی خود می‌شناسد.

به گزارش اپسوتنیک؛ رویای زین الدین زیدان که هرگز آن را پنهان نکرده کیلیان امباپه است که می‌تواند تابستان آینده PSG را ترک کرده و به رئال مادرید بپیوندد جایی که مربی فرانسوی برای هموطن‌اش برنامه ریزی دارد.

کیلیان امباپه بدون شک ستاره بزرگ فوتبال فرانسه است. در اوج 21 سالگی تنها چیزی که به یورو و لیگ قهرمانان نیاز دارد، است تا بتواند به خاطر کسب تمام جام‌های بزرگ جمعی افتخار کند. در PSG امباپه پس از این‌که در فوتبال موناکو در فوتبال اروپا ظاهر شد نام و جایگاه برای خود دست و پا کرد. برای سالهای زیادی رئال مادرید پیشرفت بومی وی را دنبال کرده که موسسه "مرنگه" دیدگاه روشنی برای وی دارد.

 

ستون فقرات واران، پوگبا و امباپه؟

در Podcast Transfer Window روزنامه نگار آن "ایان مک گاری" اطلاعات زیر را فاش کرده است: "گفته می‌شود که رئال مادرید در حال آماده شدن برای هزینه‌های کلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی آینده است. کیلیان امباپه همچنان هدف اصلی کادر فنی و مدیریت مادرید خواهد بود. هدف زیدان به گونه واضح ساختن یک ستون فقرات 100 درصد سه رنگ و قهرمان جهان است. برای انجام این کار مربی رئال مادرید مایل است محوری رافائل واران، پل پوگبا و همچنین کیلیان امباپه را ایجاد کند. علاوه بر این بازی در کنار پوگبا که می‌تواند در رئال مادرید به پایان دوران حرفه‌ای خود را به پایان برساند، گزینه خوبی برای مُهاجم PSG خواهد بود. در واقع به گفته نزدیکان وی امباپه بازیکن منچستر یونایتد را یک رهبر گروهی و فنی می‌داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала