Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس: مسی با استعداد ذاتی و رونالدو با تلاش به موفقیت رسیده است

© AP Photo / Alastair GrantEl portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres
El portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، در جدیدترین گفت‌و گوی خویش، دستآوردهای رونالدو را حیرت‌انگیزتر نسبت به موفقیت‌های مسی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بیش از یک دهه است که هواداران، مربیان و بازیکنان به مقایسه مسی و رونالدو می‌پردازند و با ارائه آمارها و دیدگاه‌های شخصی شان تلاش دارند تا یکی را بر دیگری برتری دهند.

هیچکس اما موفق نشده تا برتری یکی را بر دیگری ثابت کند و هر دو بازیکن در موارد مختلف آمار درخشانی دارند.

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید اما معتقد است که دستآوردهای رونالدوحیرت‌انگیزتر نسبت به موفقیت‌های مسی است.

او در جدیدترین گفت‌و گویش با ESPN، در این مورد صحبت کرد و گفت:« کریستیانو همیشه تمایل داشته تا بهترین باشد. از زمانی که یک بازیکن جوان بود. به باور من او به این مسئله دست پیدا کرده است. اگر بخواهم او را با مسی مقایسه کنم باید بگویم کارهایی کریستیانو انجام داده بسیار حیرت انگیزتر از کارهای مسی بوده زیرا همه ما می‌دانیم که مسی چه استعدادی دارد اما کریستیانو با کار و تلاش توانسته بهترین باشد. حس می‌کنم خوش شانس بوده‌ایم که توانستیم از دیدن بازی این دو پدیده لذت ببریم. برای مردمی که کریستیانو را نمی‌شناسند، او انسانی مغرور است اما درواقع او کاملا برعکس است».

کاسیاس چندی پیش به دلیل حمله قلبی و مشکلاتی که برایش پیش آمد از فوتبال خداحافظی کرد و در حال حاضر فعالیتی در دنیای فوتبال ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала