Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از پسِ شماره 7 منچستر بر میایم؛ هررا مرا به منچستری شدن ترغیب کرد

© REUTERS / Jorge Silvaکاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادینسون کاوانی تاکید دارد که از فشاری که با تصمیم او برای قبول مسئولیت پوشیدن پیراهن نمادین شماره 7 منچستریونایتد همراه است هراسی ندارد.

 به گزارش اسپوتنیک، بازیکن تیم ملی اروگوئه در روز آخر نقل و انتقالات و در حالی که با پایان مهلت قراردادش از پاری سن ژرمن جدا شده بود به اولدترافورد آمد. با این که اوله گونار سولشر نیازهای دیگری نیز در بازار نقل و انتقالات داشت اما نیاز مبرمی هم به اضافه کردن یک مهاجم با تجربه به خط حمله خود می‌دید تا فشار را از روی آنتونی مارسیال بردارد.

 کاوانی 33 ساله یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان اروپا به شمار می‌رود و می‌تواند شرایط را برای تیم سولشر بهبود ببخشد. او حالا پیراهن شماره 7 را بر تن دارد که بر تن بازیکنان بزرگی چون اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو بوده و در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت:

" این شماره خیلی خوبی است و من در تیم ملی هم آن را بر تن کردم. اما صادقانه باور دارم که پیراهن چیزی است که به مسائل بیرون زمین مربوط است. آنجا بیشتر روی این موارد حساب می‌شود. می‌دانم که وقتی در زمین هستی شماره پیراهنت تاثیری ندارد. اما وقتی این شانس را داری که شماره 7 منچستریونایتد که توسط بازیکنان بسیار سطح بالایی پوشیده شده را بر تن کنی باید مسئولیتی را بپذیری که بسیار خوب است. من از چالش لذت می‌برم و امیدوارم جانشین شایسته‌ای برای کسانی که پیش از من این شماره را بر تن کردند باشم. "

"خیلی با آندر هررا و همچنین سایر هم تیمی هایم مثل آنخل دی ماریا صحبت کردم. واقعاً به لحظه آخر رسیده بودیم و من با آندر تماس گرفتم تا با هم گپ بزنیم. احترام زیادی برای هررا و همچنین سایر هم تیمی هایم قائل هستم. هررا انسان مهربانی است و حس می کردم که حرف های او در مورد شرایط موجود در منچستریونایتد به من کمک خواهد کرد. بنابراین بله، بلافاصله بعد از اینکه صحبتم با آندر تمام شد، با منچستریونایتد به توافق رسیدیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала