Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین های دور گروهی فصل نهم لیگ برتر + عکس

© Photo / AFFپایان دور گروهی فصل نهم لیگ برتر
پایان دور گروهی فصل نهم لیگ برتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دور گروهی فصل نهم لیگ برتر، با صعود تیم‌ها های شاهین آسمایی، طوفان هریرود، سیمرغ البرز و د سپین غر بازان به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید و تیم‌ها آمار درخشانی از خود به جا گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان، از چندی قبل و با وجود چالش‌های فراوان از سوی فدارسیون فوتبال افغانستان و به همکاری دولت برگزار شد و روز جمعه دور گروهی این رقابت‌ها به پایان رسید.

پایان دور گروهی فصل نهم لیگ برتر - اسپوتنیک افغانستان
پایان دور گروهی فصل نهم لیگ برتر، جدول گروه الف + عکس

در پایان مرحله گروهی، شاهین آسمایی، با دو پیروزی و 1 تساوی تفاضل مثبت 5 گُل به عنوان تیم اول و سیمرغ البرز با 1 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست با تفاضل مثبت 3 گُل به عنوان تیم دوم گروه الف و طوفان هریرود با سه پیروزی، 9 امتیاز و تفاضل 7 گُل‌زده و د سپین‌ غر بازان با دو پیروزی، 6 امتیاز و دو گُل‌زده از گروه ب به مرحله نیمه نهایی این رقابت‎‌های صعود کردند.

در مرحله نیمه‌نهایی که دو شنبه و سه شنبه هفته جاری برگزاری خواهد شد، شاهین آسمایی با د سپین غر بازان و طوفان هریرود نیز با سیمرغ البرز دیدار خواهد کرد.

به همین بهانه مروری به بهترین‌های دور گروهی خواهیم داشت:

در دور پایان مرحله گروهی تیم های سیمرغ البرز، شاهین آسمایی و طوفان هریرود به صورت مشترک با 7 گُل‌زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

همچنان تیم طوفان هریرود طوفان هریرود با 1 گُل‌خورده بهترین خط دفاع دور گروهی به خود اختصاص داده است.

فیصل حمیدی دروازه‌بان تیم ملی و تیم طوفان هریرود، با دریافت 1 گُل خورده و دو کلین‌شیت، بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها است.

جاوید میرزاده مهاجم تیم عقابان هندوکش، با سه گُل‌زده در صدر جدول گُل‌زنان این رقابت‌ها قرار دارد و ممکن است به دلیل عدم حضور عقابان در مرحله نیمه‌نهایی، این لقب را از دست دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала