Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن با بارسا تمدید میکند؟

© AFP 2023 / Miguel Ruiz / FC BarcelonaИгрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания
Игрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا قصد دارد قراردادی جدید را با مارک آندره تراشتگن به امضا برساند و او را تا پایان سال 2025 در بارسلونا نگه دارد.

به گزارس اسپوتنیک، دروازه بان آلمانی بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا قرار دارد. دستمزد پیشنهادی بارسلونا بالاتر از دستمزد فعلی او خواهد بود و مطابق با جایگاهش در این تیم است. به نظر می‌رسد که دروازه‌بان آلمانی برای امضای این قرارداد آماده است.

از قرارداد فعلی تراشتگن حدود دو سال باقی مانده، ولی از سال 2017 که او قرارداد جدیدی را امضا کرد، اوضاعش در بارسا به‌شدت تغییر کرده است. بسیاری بر این باورند که پس از مسی، او مهم‌ترین بازیکن بارسلوناست. این ملی‌پوش آلمانی ترجیح می‌دهد که در بارسا بماند و سران آبی و اناری پوشان هم پیشنهاد خوبی را برای تمدید قرارداد به او خواهند داد.

به گفته‌ی موندو دپورتیوو، دروازه‌بان آلمانی آماده است تا در صورت ارائه‌ی پیشنهاد بارسلونا قرارداد خود را تمدید کند و رخ دادن این اتفاق قریب الوقوع خواهد بود. پپ گواردیولا در سال 2016 تلاش زیادی کرد که او را به منچستر سیتی ببرد، و در نهایت کلودیو براوو، دیگر دروازه‌بان بارسا را خرید. براوو دروازه‌بان اصلی بارسا در لالیگا بود، اما پس از آن تراشتگن جایش را گرفت. یوونتوس هم اخیرا به این دروازه‌بان آلمانی علاقه نشان داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала