Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله – بارسلونا؛ سال بدون دستاورد برای ستاره‌یی که نیمار نشد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درست یکسال می‌شود که عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا برای نخستین بار بدون گل به رفت.

علی‌رغم علاقه منچستر یونایتد در تابستان عثمان دمبله در بارسلونا ثابت ماند صرف نظر از این‌که در برنامه‌های  اصلی رونالد کومان در این فصل نبود و اکنون ما یک سال تقویمی کامل را از زمانی که او آخرین بار دروازه لوس کولز را پیدا کرد، پشت سر گذاشته‌ایم.

در 24 آگوست 2017 بوروسیا دورتموند رضایت خود را اعلام کرد و به دمبله اجازه داد با پرداخت مبلغی معادل 105 میلیون یورو به اضافه 40 میلیون پاداش قابل دستیابی به نیوکمپ برود. او با شور و شوق زیادی به عنوان بازیکنی وارد شد که قرار بود هواداران همه چیز را در مورد نیمار فراموش کنند اما با این وجود در سه سال اخیر خیلی زود دمبله را فراموش کرده‌اند.

مصدومیت‌ها سبب شده که وی در اولین فصل از میادین دور شود، اما بسیاری از مشکلات او پس از آن به خودی خود وارد شده بود که نتیجه مستقیم عدم تمایل حرفه ای بود. ما در حال رفتن به فصل چهارم ازدواج یکجایی شدن دمبله و بارسلونا هستیم که در 6 اکتبر 2019 بود باید وی آخرین بار شبکه را پیدا نماید.

این یک گل با زیبایی واقعی بود و نشان داد که چرا بلوگرانا در وهله اول برای وینگر بسیار هزینه کردند او باعث خجالت دیگو کارلوس شد که مدافع را روی زمین گذاشت و سپس توپ را فراتر از دروازه‌بان قرار داد. بسیاری خواهند گفت که پس از لیونل مسی ، دمبله با استعدادترین فوتبالیست تیم است ، با همه چیز از سرعت ، کنترل نزدیک هنگام دریبل ، می تواند از هر دو پا استفاده کند با این حال بارسلونا دیگر او را نمی‌خواهد و همه کارها را انجام دادم تا او را مجبور به بیرون رفتن از باشگاه کند.

ریوالدو بازیکنی که در طول سال‌های حضورش در نیوکمپ با جنجال بیگانه نبود درمورد وضعیت دمبله تأمل کرد و چشم انداز تیره و تار را برای بازیکن فرانسوی فراهم کرد. وی در مصاحبه‌ای با بترا توضیح داد: "او مدام آسیب می‌بیند، دیر به جلسات تمرین می‌رسد و باید مسئولیت بیشتری داشته باشد." اگر او کار خود را انجام می‌داد اگر به طور منظم بازی می‌کرد در دنیا حق داشت در بارسلونا بماند ، اما اینطور نیست . بله هیچ کاری نکرده است که باشگاه را بخاطر تلاش زیادی که در جذب او انجام داده‌اند، پس دهد." دمبله اکنون در باشگاه  کوتینیو و آنسو فاتی که رونالد کومان بسیار بیشتر از ستاره سابق دورتموند به آنها اعتماد دارد که مشکلات بیشتری در باشگاه دارد.

کوتینیو و فاتی هر دو در سطح بالایی بازی می کنند و در سه مسابقه افتتاحیه این فصل لالیگا سانتاندر می درخشند ، در حالی که به نظر می رسد انتظار دمبله برای گل تیم اصلی کمی بیشتر طول خواهد کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала