Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی امیدوار به تمدید قرارداد با گواردیولا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستیزن‌ها امیدوار اند در تابستان پیش رو پپ گواردیولا قراردادش را تمدید کند و در این باشگاه بماند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی موفق و اسپانیایی سیتی، در آخرین فصل قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد را با مدیران این باشگاه آغاز نکرده است.

Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
هزینه نیم میلیاردی پپ در 4 سال برای بازسازی سیتی

در حال حاضر که کمتر از 12 ماه از قرارداد وی باقی مانده، این نگرانی وجود دارد که گواردیولا در پایان فصل باشگاه را ترک کند و به دنبال تیم جدید باشد.

مدیران سیتی که قبل از این نیز تمایل به تمدید قرارداد با این سرمربی 49 ساله نشان داده بودند، امیدوار اند گواردیولا برای چندین فصل دیگر در این تیم بماند و ستیزن‌ها را هدایت کند.

این موضوع را عمر برادا مدیر عامل سیتی در گفت‌و گو با نشریه The Sun بیان کرد و به صراحت موضع باشگاه در مورد آینده پپ فاش ساخت.

او گفت:« پپ بهترین مدیر جهان است و ما می خواهیم او بماند. ما در زمان مناسب با او گفت‌وگو خواهیم کرد و امیدواریم که وی اقامت خود را تمدید کند زیرا سهم وی در رسیدن ما به موفقیت بسیار زیاد بوده و ماندگار خواهد بود. او در این‌جا بسیار خوشحال است و امیدوارم بماند. اگر این تصور وجود داشت كه باید برنامه ریزی برای جانشینی را شروع كنیم، پس این كار را خواهیم كرد. اما اولویت ما این است که آنچه می توانیم انجام دهیم و با او صحبت کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که احساس راحتی می کند و شرایط برای ادامه کار او مناسب است.»

گفته می‌شود که بزودی مذاکرات برای تمدید قرارداد پپ با شرایط بهتر با حضور خالدون المبارک رییس باشگاه، کسی بیگریستین مدیر بخش فوتبال گروه ورزشی، فران سوریانو مدیر ورزشی و دیگر اعضای کادر فنی آغاز خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала