Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیدورف: رونالدو میتواند به من برسد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سیدورف
سیدورف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیدورف اعلام کرده اگر رونالدو با رکورد او برابری کند اتفاق بدی نیفتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلارنس سیدورف اولین بازیکنی است که با ۳ تیم مختلف (آژاکس، ‌رئال مادرید و میلان) توانسته قهرمان لیگ قهرمانان شود. این رکورد در صورت قهرمانی رونالدو با یوونتوس در لیگ قهرمانان شکسته خواهد شد.

سیدورف در جدیدترین گفت و گوی خود به گل گفته: اینکه رونالدو با رکورد من برابر کند حس خوبی به من می‌دهد. می‌توانستیم درباره کس دیگری صحبت کنیم، درست است؟ بنابراین فکر نمی‌کنم رخ دادن این اتفاق توسط رونالدو، چیز بدی باشد. من اولین نفر هستم و این برابری در رکورد باعث تغییر چیزی نمی‌شود. رکوردها برای این هستند که شکسته شوند و یوونتوس هم قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. همانطور که پیشتر هم گفته‌ام، رونالدو همچنان انگیزه‌اش را حفظ کرده و نمایش‌هایی عالی دارد، پس چرا این اتفاق رخ ندهد؟

View this post on Instagram

A post shared by Animoku Story (@animoku.id) on

سیدورف در ادامه گفت: ادامه جنگ مسی و رونالدو در سن ۳۳ و ۳۵ سالگی؟ فکر می‌کنم اگر آن‌ها همچنان انگیزه خود را حفظ کنند و شرایط خوب بدنی داشته باشند می‌توانند در سطوح بالا هم نمایش‌های خوبی داشته باشند. دلیلی برای عدم وجود چنین چیزی نمی‌دانم. سوال اینجاست: آیا می‌توانیم بازیکنان جوانی که خودشان را به حد رونالدو و مسی می‌رسانند مشاهده کنیم؟ این چیزی است که دوست دارم مشاهده نم.  به اندازه کافی بازیکنانی که خودشان را به آن حد برسانند وجود دارد. نیمار در این سال‌ها این گونه بوده و در میان هافبک‌ها هم دی بروین بوده. سپس هازارد را داریم و لوکاکو هم عالی کار کرده است. شاید چند نفر را فراموش کنم. لوا، کوتینیو مانه، صلاح و بسیاری از بازیکنان. مسئله اصلی استمرار مسی و رونالدو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала