Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انگلستان 2 بلجیم 1؛ غُرش سه‌شیرها در ومبلی برابر شیاطین سرخ اروپا

© Photo / FB/England football teamتیم ملی فوتبال انگلستان
تیم ملی فوتبال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال انگلستان در بازی خانگی برابر بلجیم به برتری دو گله شیرین و مهم دست یافتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در سومین هفته از بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا و در چارچئب رقابت‌های لیگ A امشب ورزشگاه ومبلی لندن از ساعت 20:30 به وقت کابل میزبان تیم‌های ملی انگلستان و بلجیم بود که سرانجام این دیدار با وجود تملک بیشتر شیاطین سرخ، سه‌شیرها با نتیجه 2-1 به برتری مهم دست یافتند.

این بازی که در نیمه اول با تساوی 1-1 دنبال شد طی آن در دقیقه 10 کاراسکو دروازه انگلستان را گشود اما داور به دلیل آفساید گل وی را نپذیرفت، سه دقیقه بعد اما خطای مدافع میزبان پنالتی گرفته شد که آنرا لوکاکو در دقیقه 16 به گل بدل کرد تا نتیجه کار 1-0 شود.

شاگردان ساوتگیت به فشار حملات شان افزودند تا این‌که‌ خطای مدافع بلجیمی در سوی مقابل پنالتی را به همراه آورد که مارکوس راشفورد گل تساوی بازی را به ثمر رساند و حساب کار در نیمه اول 1-1 پایان یافت.

در نیمه دوم انگلیسی‌ها بیشتر تحت فشار حریف قرار گرفتند ولی شاگردان مارتینز فُرصت‌های زیادی را از دست دادند تا ‌که در زمان مناسب "مونت" با پای راست به توپ (در محوطه جریمه) مُحکم ضربه زد که پس از برخورد با پای آلدرویرلد وارد دروازه شد تا نتیجه کار بر خلاف انتظار 2-1 شود.

در دقیقه 71 بازی کاراسکو موقعیت کاملا تک به تک را به دست آورد ولی نتوانست استفاده بهینه نماید.

در ادامه نیز تلاش‌های دو طرف کارساز نبود و سرانجام بازی با حساب 2-1 به سود انگلستان خاتمه یافت تا بلجیم پس از دو پیروزی متوالی، شکست تلخی را تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала