Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برعلاوه یونایتد، سیتی هم به دنبال پوچتینو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی در حال بررسی شرایط مائوریسیو پوچتینو هستند تا در صورت جدایی احتمالی از مربیان خود، او را به عنوان گزینه جانشین معرفی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولشر که در دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو شد و با عملکرد و نتایج درخشان خود مدیران باشگاه را به امضای قراردادی 3 ساله متقاعد کرد در هفته‌های اخیر دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او فصل گذشته موفق شد تیمش را در رده سوم جدول رده بندی قرار داده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد اما در فصل جاری تنها یک پیروزی دشوار برابر برایتون کسب کرده و 6 گل نیز در اولدترافورد از تاتنهام دریافت کرده تا صحبت‌های بسیاری درباره احتمال جدایی او از این تیم به گوش برسد.

​از سوی دیگر پپ گواردیولا نیز در آخرین سال قرارداد خود با باشگاه منچسترسیتی قرار دارد و هنوز صحبتی از احتمال تمدید قراردادش با این تیم به گوش نرسیده است. همین موضوع باعث شده که روزنامه میرور خبر از تلاش دو باشگاه برای مذاکره با سرمربی سابق تاتنهام بدهد. پوچتینو سال گذشته از هدایت تاتنهام برکنار شد و ژوزه مورینیو جای او را روی نیمکت این تیم گرفت و از آن زمان هنوز در تیم دیگری مشغول به کار نشده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала