Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دپای چشم انتظار بارسلونا در جنوری

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов
ممفیس دپای   Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممفیس دپای ستاره باشگاه المپیک لیون انتقالش در جنوری به بارسلونا را رد نکرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ممفیس دپای احتمال انتقالش به بارسلونا در جنوری را رد نکرده است. مُهاجم در لیون مانده است تا حداقل نیمی از سال آخر قراردادش را پس از پیگیری ناموفق از باشگاه کاتالان در تابستان ببیند. لیون می‌تواند به جای این‌که او را برای بقیه فصل نگه دارد و تابستان سال آینده را به طور رایگان از دست بدهد فروش دیپای را انتخاب می‌کند.

دپای به روزنامه هالندی AD گفت: "ما خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. ما به زودی در جنوری خواهیم بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. این طور نیست که من قطعاً می‌روم اما احتمالاً به زودی باشگاه‌هایی [بعد از من] وجود خواهند داشت. من 26 ساله هستم و تقریباً آزاد هستم، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که باشگاه‌ها علاقه‌مند شوند درست است؟ "

این بازیکن ملی پوش هالندی همچنین فاش کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چقدر به جذب بارسلونا نزدیک شده است. دپای افزود: "همه چیز انجام شد واقعاً برخی مقررات از اتمام آن جلوگیری كردند. من منتظر چراغ سبز بودم ولی تمرین را ادامه می‌دادم. اینگونه نیست كه من در زمین تمرین تلفن در ته لباس خود داشته باشم. همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد."

دپای یکی از اهداف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و رونالد کومان او را به این باشگاه توصیه کرد. این زوج دو سال گذشته را با همکاری تیم ملی هالند گذرانده بودند و رابطه خوبی داشتند.

هنگامی که انجام یک انتقال به سمت لاوتارو مارتینز غیرممکن به نظر می‌رسید، بارسلونا توجه خود را به دپای نسبت به پایان نقل و انتقالات معطوف کرد. با این حال با وجود تمایل لیون برای فروش با قیمت مناسب انتقال قبل از پایان مُهلت 5 اکتبر انجام نشد. روز قبل دپای برای تساوی 1-1 لیون برابر مارسی در لیگ 1 روی نیمکت باقی ماند.

مهاجم سابق آیندهوون پس از حضور ناموفق در اولدترافورد تابستان 2017 از منچستر یونایتد به لیون پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала