Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنانی که در رئال فروشی نیستند

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والورده، وینیسیوس، کورتوا و... بازیکنانی در مادرید هستند که قابل فروش نیستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در طول تابستان جوزپ ماریا بارتومئو تعداد معدود بازیکنانی را نام برد که در بارسلونا غیرقابل انتقال شناخته می‌شدند. با توجه به شرایط مالی موجود رئال مادرید همچنین مایل بود گوش به پیشنهاد تعدادی از بازیکنان در بازار نقل و انتقالات باشد. با این حال آنها نیز انتخاب اسامی داشتند که صرف نظر از پیشنهادات، مهم نیست باشگاه را ترک کنند.

بهترین مثال برای این افراد فد والورده است بازیکنی که باشگاه به دلیل سطحی که در عملکردش نشان می‌دهد و پتانسیلی که باید برای پیشرفت داشته باشد قابل لمس نیست، شناخته شده است که بایرن مونیخ در تابستان برای ستاره اروگوئه رویکردی داشته اما به سرعت رد شده است.

تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید به اندازه یک تیم فوتبال مصدوم دارد

علاوه بر این، شرط آزادی رئال مادرید برای یک بازیکن بین 300 تا 400 میلیون یورو است که به آنها امکان می‌دهد قدرت مذاکره را داشته باشند. فواید موافقت با بندهای آزادی بالا در باشگاه‌هایی دیده می‌شود که بازیکنان خود را به بازیکنان کم از دست داده‌اند مانند توماس پارتی در اتلتیکو مادرید.

وینیسیوس جونیور یکی دیگر از بازیکنانی است که به دلیل بازی در تیم، در آینده از رئال مادرید فروشی نخواهد بود. در حال حاضر ستاره برزیلی تلاش می‌کند تا زیر نظر زین الدین زیدان به یک بازیکن منظم تبدیل شود و از بسیاری جهات به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. پاری‌سن‌ژرمن در تابستان 2019 برای به خدمت گرفتن این جوان وارد عمل شد اما راهی برای ترغیب رئال مادرید برای فروش وی نیافت.

اتفاق مشابهی در مورد مارکو آسنسیو و مارتین اودگارد رخ داد که انتقال آنها به ترتیب به لیورپول و منچستر یونایتد در گذشته مسدود شده بود. رودریگو گویش نیز به این گروه از بازیکنان تعلق دارد، گرچه باید مسیر وینیسیوس را دنبال کند و بیشتر اوقات برای تیم اصلی رئال مادرید بازی نماید.

در مورد بازیکنان بزرگتر تیبو کورتوا بهترین بازیکنی‌ست که با رعایت استانداردهای بالایی که در اتلتیکو مادرید و چلسی داشت فعلا یکی از گزینه‌هایی است که غیر قابل فروش به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала