Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس – آنچلوتی؛ رابطۀ شبیه پیوند پدر و پسر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مخالفت های زیادی به جذب خامس رودریگز وجود داشت اما کارلو آنچلوتی بر آن اصرار داشت و می‌دانست که این کار به خوبی پیش خواهد رفت و به سادگی از بازیکن خواست که هنگام حضور در مسابقات آمادگی لازم را داشته باشد که خامس به خوبی در گودیسون پارک به این اعتماد کارلتو پاسخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی موفق اورتون، بازیکنانی را به تیمش می‌آورد که می آورد که توانایی ایجاد اختلاف را دارند. او در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب خامس از رئال مادرید انجام داد و او را به تیمش آورد. بسیاری از افراد نزدیک به آنچلوتی به او گفتند كه خامس دیگر هرگز به اوج خود بر نمی‌گردد و دوران او در جمع نخبگان فوتبال به پایان رسیده است. با این حال، سرمربی سابق رئال مادرید و بایرن که قبلاً در این تیم‌ها با خامس کار کرده بود، می‎‌دانست که هنوز این بازیکن کیفیت همیشگی را دارد و می‌تواند به تیمش کمک کند.

James Rodriguez durante la Copa America Centenario 2016. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خامس مخالفان خود را ناامید می‌کند

جیمز در نهایت و پس از کش قوس‌های فراوان در همین تابستان با آلان و عبدولای دوکور به گودیسون پارک آمد تا در خط میانی زمین کار کند و برای ریچاریلیسون و دومینیک کالورت لوین پاس گُل بسازد.

هافبک کلمبیایی تا این‌جای کار بسیار موفق کار کرده و رکورد صد فیصد پیروزی را در اورتون به ثبت رسانده و از حضور در انگلیس لذت می‌برد.

در حقیقت آنچلوتی زمانی بالای خامس اعتماد کرد که این بازیکن غرق در بحران بی اعتمادی بود و هیچکسی به درخشش مجدد او باور نداشت.

اعتماد کارلتو در چنین شرایطی به خامس، شبیه اعتماد پدر به پسر بود و این سرمربی ایتالیایی همانند پدری که در بحران دست پسر را می‌‎گیرد، دست خامس را گرفت.

به همین دلیل لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو، دیوید بکهام، سرخیو راموس و بسیاری دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال که با آنچلوتی سابقه همکاری داشتند، هنوز با مربی سابق خود در تماس هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала