زمان اوج کرونا در روسیه نزدیک شده است

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر زمان اوج کرونا در روسیه نزدیک شده است
زمان اوج کرونا در روسیه نزدیک شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویروس شناس مشهور روسی زمان اوج ویروس کرونا در روسیه را پیشبینی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آلتستاین ،دکتر علوم طب در بخش ویروس شناسی اظهار داشته است، در صورت مشاهده اقدامات امنیتی ضد اپیدمی، ممکن است هفته آینده تعداد آلوده شده گان به ویروس کرونا در روسیه به اوج خود برسد.

 در روسیه تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا از مرز یک میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
در روسیه تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا از مرز یک میلیون نفر گذشت

به گفته این ویروس شناس، تعداد مبتلایان به SARS-CoV-2 تا یک زمان خاص افزایش می یابد و در صورت مؤثر بودن اقدامات امنیتی اتخاذ شده ، کاهش می یابد.

وی افزود: "من فکر می کنم که در هفته آینده شیوع کرونا افزایش میابد، سپس برای مدتی در فلات سقوط می و شروع به زوال می کند. این تنها در صورت می تواند صورت بگیرد که تمام اقدامات ضد اپیدمی رعایت گردد".

وی همچنین تصریح کرد که اگر اقدامات انجام شده مؤثر نباشد ، در آن صورت، باید تدابیر تشدید گردد.

پیش از این معلوم شد که روزانه 13369 مورد تایید شده جدید ویروس کرونا در روسیه تشخیص می شود که بیشترین تعداد برای بیماری همه گیر است.

اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا در روسیه در حال تشدید شدن است - مناطق در حال تغییر حالت به حالت خود انزوایی هستند و سیستم برای کنترل حرکت شهروندان با استفاده از کارت های خاص و کدهای QR مورد نیاز برای خارج شده از محل زیست اتخاذ می گردد.

برخی مناطق روشهای انزوای داوطلبانه را برای مبارزه با عفونت اتخاذ نموده اند که میتوان بطور مثال از بوریاتیا نام برد، مقامات منطقه ای جاده ها را مسدود می کنند، و در چچن قصد دارند سرحدات ورودی و خروجی را به طور کامل ببندند. در تعدادی از مناطق روسیه فروش الکل محدود شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала