طالبان حمایت از دونالد ترامپ در انتخابات 2020 را تکذیب کردند

© REUTERS / Carlos Barriaطالبان حمایت از دونالد ترامپ در انتخابات 2020 را تکذیب کردند
طالبان حمایت از دونالد ترامپ در انتخابات 2020 را تکذیب کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی طالبان می‌گوید، شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس امریکا سخنانش را تعبیر نادرست کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک،‌ این رسانه‌ امریکایی به نقل از ذبیح‌‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گزارش داده‌ که طالبان امیدوار هستند دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا دوباره برنده شود و به حضور نیروهایی امریکایی در افغانستان پایان دهد.

به گفته سخنگوی طالبان سی‌بی‌اس از گفته‌های او مبنی بر پشتیبانی از دونالد ترامپ در انتخابات پیش‌روی امریکا تعبیر نادرست کرده است.

مجاهد، امروز (ِیکشنبه، 20 میزان) در توییترش نوشت: «رسانه سی‌بی‌اس (CBS) امریکایی، گفته‌های من را نادرست تعبیر کرده، چیزی که آن‌ها گفته اند همچو چیزی به آن‌ها گفته نشده‌است».

این شبکه گزارش داده‌بود که طالبان نگران سلامتی ترامپ هستند.

سی‌بی‌اس به نقل از ذبیح الله مجاهد گزارش داده که وی گفته‌است: «ما امیدواریم که او انتخابات امریکا را ببرد و به حضور نظامی آن کشور در افغانستان پایان دهد».

یک عضو دیگر طالبان نیز درباره آقای ترامپ به این شبکه خبری گفته که «وقتی خبر ابتلای ترامپ به کرونا را شنیدیم، نگران سلامتی او شدیم».

در همین حال ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، پشتیبانی طالبان از رئیس‌جمهور ترامپ در انتخابات پیش‌رو را رد کرده و گفته است که آقای ترامپ، متعهد به دفاع از ارزش‌های ملی امریکا و شهروندان این کشور می‌باشد.

انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی برگزار می‌شود.

این درحالی است که چند روز پیش دونالد ترامپ گفته بود که تا پایان سال جاری میلادی، تمام نیروهای امریکایی از افغانستان بیرون خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала