Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا – زیدان؛ داستان عاشقانه 5 ساله که پایان ندارد

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجودی علاقه شدید زیدان به پوگبا و بلعکس، اما تا کنون این دو نتوانستند در کنار هم کار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا به صراحت بارها گفته است که دوست دارد در رئال مادرید بازی کند.
این هافبک در 5 سال گذشته دائما با انتقال به استادیوم سانتیاگو برنابئو در ارتباط بوده است ، اما همچنان بازیکن منچستر یونایتد است.
پوگبا این هفته گفت: "مطمئنا ، همه بازیکنان دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند." "این مطمئناً یک رویا خواهد بود. برای من یک رویا است و چرا روزی به آنها ملحق نشوم؟"
با این حال به محض اینکه منچستر یونایتد مبلغ 114 میلیون یورو برای ملی پوش فرانسوی تعیین کرد، رئال مادرید عقب نشینی کرد. با این حال، هر دو پوگبا و زین الدین زیدان با یکدیگر ملاقات کردند ، مذاکراتی را انجام دادند و توافق کردند که در یک مرحله راهی برای تحقق این حرکت پیدا کنند.
در تابستان سال 2019، زیدان اصرار داشت که رئال مادرید پوگبا را به خدمت بگیرد، اما این باشگاه نمی خواست قبضه ای را بپردازد که هزینه آن 300 میلیون یورو باشد.

​ در آن پنجره نقل و انتقالات، مینو رایولا نماینده پوگبا، بیش از یک بار با مدیرکل رئال مادرید خوزه آنخل سانچز گفتگو کرد، اما راه حلی برای آن یافت نشد.
تابستان امسال هم به دلیل شرایط اقتصادی، رئال مادرید حاضر نبود بودجه بازیکنان را تأمین کند، چه برسد به جذب پوگبا. زیدان همچنان خواهان جذب این بازیکن 27 ساله است که هرگونه پیشنهاد تمدید قرارداد خود در منچستریونایتد را رده کره است.
قرارداد پوگبا سال آینده با یونایتد به پایان میرسد.

تمام این ها در حالیست که به پوگبا وعده داده شد که تیم در اولدترافورد همه چیز وقف مراد او ساخته خواهد شد، اما شکست اخیر 6-1 مقابل تاتنهام هاتسپر باعث شده است که او نسبت به شرایط باشگاه دلخور باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала