Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گیگز گزینه مناسبی برای هدایت یونایتد است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رایان گیگز سرمربی ولز
رایان گیگز سرمربی ولز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همبازی سابق رایان گیگز در یونایتد و تیم ملی ولز معتقد است، این مربی از شانس زیادی برای هدایت شیاطین سرخ برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک، ننایج ضعیف سولسشایر با یونایتد در سه بازی این فصل لیگ برتر، باعث شده تا مدیران این تیم در ابتدای فصل به فکر اخراج وی باشند.

یونایتد به دنبال شکست سنگین 6 بر 1 مقابل تاتنهام به رده 16 جدول سقوط کردند و اوضاع خوبی را ندارند.

امروز رسانه های انگلیس مدعی شدند که مدیران باشگاه در صورتی که این روند برای شیاطین سرخ ادامه داشته باشند، از احساسات کار نمیگیرند و با وجودی که اوله شخص محبوبی میان طرفداران این تیم است، راه های اخراج این مربی نروژی را بررسی خواهند کرد.

با این حال و در حالی که منابع خبری معتقدند پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام که در حال حاضر بدون تیم است، احتمال دارد جانشین اوله شود، اما مارک هیوز همبازی سابق رایان گیگز معتقد است، سرمربی برحال تیم ملی فوتبال ولز از شانس زیادی برای هدایت شیاطین سرخ برخوردار است.

هیوز در این خصوص گفت: رایان کارنامه خوبی دارد و فکر میکنم بهترین گزینه برای هدایت شیاطین سرخ باشد. او با وجودی که در ابتدا دستیار بود، اما حالا به پختگی رسیده و گزینه خوبی برای این تیم به حساب می آید.

رایان گیگز که در سال 2014 و پس از اخراج مویس بعنوان بازیکن مربی در این تیم فعالیت میکرد، مدتی در کنار لوئیز فن خال هلندی در یونایتد کمک مربی بود، اما در سال 2018 بعنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ولز انتخاب شد و موفق شد این تیم را به رقابت های یورو 2020 نیز برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала