نمایش توانائی بی نظیر میگ-31 در استراتوسفر+ویدیو

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر میگ-31
میگ-31 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیلوت میگ -31 قوای بحری قوت های بحر آرام روسیه در جریان تطبیقات که در کامچاتکا برگزار شد، نبرد هوائی را در استراتوسفر مؤفقانه انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، طیاره جنگی مافوق سرعت سوت میگ-31 قوای هوائی نیروهای بحری بحر آرام روسیه در جریان آزمایشات تعلیمی توانست نبرد هوائی را در انجام دهد.

سیستم رهگیری این طیاره جنگی و سرعت مافوق صوت میگ-31  متجاوز را در ارتفاع 20 کیلومتری بدون تجهیزات دفاع هوایی کشف و تعقیب می نماید.

وزارت دفاع فدراسیون روسیه ویدئویی از نبرد استراتوسفری پیلوت میگ-31 قوائی هوائی نیروهای بحری بحر آرام در طی یک تمرین در کامچاتکا منتشر کرده است. در زیرنویس این فیلم آمده است: "پیلوت این طیاره یک مختلف حریم هوایی مشروط را در ارتفاع در حدود 20 هزار متری را رهگیری کردند." برعلاوه ، وزارت دفاع خاطرنشان كرد این رهگیری بدون كمك دستگاه های دافع هوا صورت گرفته است.

میگ-31  برای رهگیری و از بین بردن اهداف هوایی در ارتفاعات بسیار کم ، متوسط ​​و بلند، در شرایط آب و هوایی ساده و دشوار ، هنگامی که دشمن از مسدود کردن رادار فعال و منفعل استفاده می کند ، طراحی شده است. در اواسط دهه 1970 توسعه یافته و حدود سی ریکارد جهانی را ثبت نمود که بسیاری از آنها هنوز شکسته نشده اند.

میگ -31 یگانه طیاره جنگی در حال خدمت در جهان است که قادر است سرعت پرواز افقی بیش از دو عدد ماخ را برای مدت طولانی حفظ کند. مشخص است که برای میگ -31 و نسل آینده دار جنگنده-رهگیر میگ -41 ، مجهز با یک راکت هوا به هوا با سرگلوله چندگانه در حال ایجاد است که واحد اصلی آن بر اساس راکت برد متوسط K-77M ساخته خواهد شد.

قبل از اینکه سرگلوله به چند راکت تقسیم شود که برای رهگیری هدف طراحی شده اند ، قادر به انهدام مهمات هایپرسونیک دشمن و مسافت صدها کیلومتری خواهد بود. راکت ها باید یک سر در حال فعال با رادار مخصوص خود برای جستجو و از بین بردن گلوله های دشمن دریافت کنند. در حال حاضر ، میگ -31 حامل راکت های مافوق صوت است.

استراتوسفر- اتمسفر در ارتفاع 11-50 کیلومتر از سطح زمین می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала