پسر 11 ساله امریکایی موتر مکتب را ربود و از محل فرار کرد+ویدیو

© AP Photo / Bebeto Matthewsموتر مکتب
موتر مکتب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس ایالت لوئیزیانای امریکا، پسر 11 ساله ای را که موتر سرویس مکتب را در باتون روژ ربوده بود، تعقیب و او را بازداشت نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی محلی WBRZ ، خبر داده است که پسر 11 ساله شاگرد مکتب موتر سرویس مکتب را ربود از محل دور رفت که بعد از تعقیب بازداشت شد.

قضیه چنین است: مشخص شده است که این پسر شاگرد مکتب در قسمت شمالی شهر سوار موتر مکتب شده توانست موتر را حرکت دهد و از محل دور شود. پولیس بعد از بدست آوردن اطلاع این خبر، شروع به تعقیب وسیله نقلیه سرقت شده کرد. حدود نیم ساعت بعد، موتر سرویس به خط لوله انتقال گاز و سپس به یک درخت تصادم کرد.

​پولیس موتر را محاصره کرد و نوجوان را از موتر بیرون آوردند و دستان او را بستند. این پسر به چندین اتهام از جمله سرقت موتر و خشونت شدید با شرایط مشدده بازداشت شد. در این مورد، پولیس گفت، ما در حال صحبت کردن در مورد این واقعه هستیم که مهاجم "عمداً سعی کرده است به وسیله نقلیه برخورد کند."

WAFB9 کانال محلی می افزاید که "ده ها پولیس" در این تعقیب و گریز سهم داشتند. پسر شاگرد مکتب در یک موتر سرویس و به تعقیب آن موتر های پولیس از چندین منطقه شهر عبور کردند تا این که موتر سرویس نخست به لوله گاز و بعداً به درخت تصادم کرد . بعد از آن پولیس این پسر را بازداشت نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала