Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار خیره‌کنندۀ «ارلینگ هالند»؛ 48 بازی، 51 گل + عکس

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان برد 4-0 ناروی مقابل رومانی در لیگ ملت های اروپا، ارلینگ هالند موفق به ثبت هت تریک شد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند در دقایق 13، 64 و 74 برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد. هالند در این بازی، اولین هت تریک خود در تیم ملی ناروی را تجربه کرد. او تاکنون در 6 بازی ملی موفق به ثبت 6 گل شده است.

ارلینگ هالند  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Мольде - اسپوتنیک افغانستان
لبخند ناروی با هت‌تریک ارلینگ هالند

این بازیکن سه بار موفق به گلزنی شد و آمار فوق العاده گلزنی خود را بهبود بخشید. حالا ارلینگ هالند در 48 بازی اخیرش در عرصه ملی و باشگاهی رکورد خیره کننده 51 گل را به ثبت رسانده که از میانگین یک گل در هر مسابقه نیز کمی بیشتر است. در سالهای اخیر فقط از ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شاهد خلق چنین کارنامه ای بوده ایم و بی شک ارلینگ هالند در آینده و با انتقال به باشگاهی بزرگ تر می تواند در صورت ادامه این روند، جای پای چنین بزرگانی بگذارد.

 از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری ارلینگ هالند در تابستان سال بعد نام برده می شود. ارلینگ هالند که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته از سالزبورگ به دورتموند پیوست، خیلی سریع در ترکیب این تیم جا افتاد و به یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگا تبدیل شد تا جایی که او توانست فصل پیش در 18 مسابقه 16 گل برای زنبورها به ثمر برساند.

هالند فصل جدید رقابت های بوندسلیگا را هم فوق‌العاده آغاز کرده و در سه بازی ابتدایی دورتموند آمار خیره کننده 4 گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده تا نشان دهد که عملکرد خوب او در یکی دو فصل گذشته هرگز اتفاقی نبود و همان طور که بسیاری پیش بینی می کنند، هالند می‌تواند در سال‌های آینده خود را در قامت بهترین مهاجم جهان و حتی مدعی کسب توپ طلا معرفی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала