درمان ویروس کرونا با دانه های فلفل سیاه

© Photo / Pixabay / Jwveinدرمان ویروس کرونا با دانه فلفل سیاه
درمان ویروس کرونا با دانه فلفل سیاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان هندی پس از تحقیقات دریافتند که فلفل سیاه از شیوع ویروس کرونا در بدن جلوگیری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان انستیتوت فناوری هند پس تحقیقات اعلام کردند که فلفل سیاه به دلیل داشتن ماده "پپرین"، موجب جلوگیری فعالیت ویروس کرونا در بدن می‌شود.

Bill Gates, Microsoft co-founder and co-chair of the Bill and Melinda Gates Foundation - اسپوتنیک افغانستان
بیل گیتس یگانه راه غلبه بر ویروس کرونا را نام‌برد

آنها پس از تحقیقات در یک میتود شبیه‌سازی کامپیوتری بالای 30 نوع ادویه در مقابل ویروس دریافتند که همه آنها در یک درجه یا در درجه دیگری به پروتئین "اس"، و پروتئاز وصل می‌شوند. اما فعال‌تر از همه ماده "پپرین" است که در فلفل سیاه یافت می‌شود، ای ماده مسئول طعم و رایحه تند آن است.

دانشمندان روسی با تائید این مکانیزم تاکید دارند این کار نه تنها در میتود شبیه‌سازی کامپیوتری بلکه به صورت واقعی باید آزمایش شود. آن‌ها می افزایند که فلفل قادر به افزایش ایمنی بدن است، همچنان عامل ضد سرماخوردگی و ضد ویروس می‌باشد.

ماریا ودونووا، مدیر انستیتوت زیست شناسی و پزشکی دانشگاه لوباچفسکی روسیه در خصوص گفت: "با در نظر داشت تمام ابعاد، خواص فلفل و ترکیبات موجود در آن با ذرات ویروسی و باکتری ها ارتباط ندارد، بلکه با تحریک خواص محافظتی بدن همراه است".

دانشمندان تاکید دارند که ادویه جات برای دستگاه گوارش، فشار خون و آلرژی مضر است، افرادی که با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند بهتر است فلفل سیاه را در مکمل های غذایی شان شامل سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала