Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: جدایی مسی از بارسا اصلا ایدۀ خوبی نبود

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا می‌گوید که تصمیم مسی مبنی بر جدایی از بارسلونا اصلا خوب نبود، چون ادامه حضور او از لحاظ اقتصادی به نفع همه است.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس، ریيس لالیگا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پیوند به جدایی فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا صحبت کرده و معتقد است که این تصمیم اصلاه برای لیونل مسی خوب نبوده است.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
تباس: جدایی رونالدو هیچ تاثیری روی لالیگا نگذاشت؛ مسی بهترین بازیکن جهان است
تباس درباره احتمال جدایی مسی در فصل نقل و انتقالاتی که گذشت گفته:«اتحاد بین بارسلونا و لیونل مسی و ادامه حضور این بازیکن در اسپانیا برای بلوگرانا بسیار خوب است. برای مسی و لالیگا هم خوب است. فکر نمی‌کنم جدایی مسی از بارسلونا ایده خوبی برای مسی بوده باشد. مسی در نهایت ماند اما باید بگویم ما همین حالا حق پخش لالیگا برای 4 سال آینده را فروخته‌ایم و هیچ کس از ما نخواسته تا اگر مسی از بارسلونا جدا شد قراردادها منتفی شود. هیچ کس چنین درخواستی نداشته است.»
رییس لالیگا در ادامه همچنان در پیوند به حضور ابر ستاره بارسلونا گفت:«شاید برای مسی به عنوان یک بازیکن این جدایی خوب بود اما به عنوان کسی که در صنعت فوتبال حضور دارد خیر. زیرا مسی یک ماشین است که در کنارش یک صنعت ایجاد کرده است. مطمئن نیستم که شرایط برای او خوب پیش می‌رفت.»

تباس در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«در رسانه‌ها می‌خوانیم که فعالیت‌های اقتصادی دیگر متوقف نمی‌شود و باید بین سلامتی و فعالیت‌های اقتصادی تعادل ایجاد کرد. اگر اینگونه نباشد از مسئله مشکل سلامتی به مشکل اقتصادی می‌رسیم که بسیار خطرناک است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала