Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدامات "شش تیم بزرگ" برای کسب سود 260 میلیونی از سازمان لیگ برتر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق اقدامات جدید، باشگاه‌های لیگ انگلستان می‌توانند حداکثر 260 میلیون یورو برای کمک در بِه‌سازی ورزشگاه‌های شان درخواست کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اخبار مربوط به پروژه "تصویر بزرگ" که لیگ برتر را در حالت تعلیق دارد متوقف نمی‌شود. اگر طرفداران لیورپول و منچستر یونایتد باشند، منتشر شده که آنها از بقیه تیم‌های "شش بزرگ" (منچسترسیتی، آرسنال، تاتنهام و چلسی) پشتیبانی می‌کنند، اخباری که تلگراف امروز به طور انحصاری منتشر کرده به عنوان قهرمان اصلی آن، تیم ژوزه مورینیو است. از آنجا که این تیم به لطف این پروژه می‌توانند حدود 130 میلیون یورو برای تأمین هزینه‌های "وایت هارت لین" طلب کنند.

تاتنهام

طبق این اقدامات جدید باشگاه‌ها می‌توانند تا 260 میلیون یورو برای کمک به پیشرفت ورزشگاه درخواست کمک کنند اما تنها در صورتی که در 12 سال از 15 سال گذشته در لیگ برتر حضور داشته باشند. سالانه بیش از 150 میلیون جایزه بزرگ برای کمک به باشگاه‌های این بخش وجود خواهد داشت. این پیشنهاد به شرح زیر است: "هر باشگاهی که در ده سال گذشته پروژه‌ای را با حداقل 50 میلیون هزینه انجام دهد، 50٪ کمک هزینه پرداخت در طول 15 سال آینده تا 25٪ سرمایه دریافت خواهد کرد."

لیورپول

از طرف دیگر لیورپول از پیشنهادات جدید نیز بهره‌مند خواهد شد زیرا در مورد آنها 35 میلیون یورو مربوط به ساخت غرفه اصلی آنها در آنفیلد است که فصل گذشته منتشر شد. این پیشنهاد به سود اورتون نیز خواهد بود زیرا تقریباً نیمی از 500 میلیون مورد نیاز برای ساخت ورزشگاه جدید خود را در بارانداز "براملی مور" دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала