توقف آزمایشات واکسین کووید در امریکا

© Sputnik / Kirill Bragaساخت واکسن ایدز
ساخت واکسن ایدز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده آزمایشات واکسین کووید-19 را به دلیل یافت شدن بیماری غیرقابل توضیح به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش اسپوتنیک، کمپانی آمریکایی جانسون و جانسون بیانیه ای در وب سایت رسمی خود، تعلیق مرحله نهایی آزمایشات واکسین ویروس کرونا را به دلیل تشخیص بیماری یکی از شرکت کنندگان در این آزمایش اعلام کردند.

موج دوم؛ یک زن کرونایی در هالند در گذشت - اسپوتنیک افغانستان
یک زن هالندی پس ابتلای مجدد به کرونا در گذشت

در این بیانیه آمده است: ما به دلیل بیماری غیرقابل توجیه در یک شركت كننده در تحقیقات، به طور موقت تهیه دوز بیشتر را در تمام آزمایشات بالینی كاندیدای واكسین کووید-19 خود، از جمله مرحله سوم آزمایش جهانی، به حالت تعلیق درآوردیم.

همانطور که طبق قوانین لازم است، پزشکان اکنون در حال مطالعه وضعیت بیمار هستند، فرض بر این است که اطلاعات اضافی در مورد سلامت داوطلب پس از جمع آوری تمام اطلاعات لازم ارائه خواهد شد. قبل از آن مشخص شد که جانسون و جانسون مرحله سوم آزمایشات واکسین را در 23 سپتامبر آغاز کردند.

تأکید شده است، که حداکثر 60.000 داوطلب از آرژانتین، برزیل، کلمبیا، مکزیکو، پرو، ایالات متحده، شیلی و جمهوری آفریقای جنوبی در این مرحله شرکت می کنند.

این آزمایشات، ایمنی و اثربخشی دوز واکسین در مقابل دارونما را برای جلوگیری از کووید-19 دنبال می کند. این شرکت انتظار دارد اولین دسته از این دارو در اوایل سال 2021 در دسترس باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала