Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به زیدان؛ کاتالان‌ها پوگبا را می‌خواهند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در تابستان آینده کار راحت برای جذب پوگبا نخواهد داشت، زیرا بارسلونا نیز خواهان این هافبک فرانسوی است.

به گزارش اسپوتنیک، پوگبای 27 ساله بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل‌زده و 40 پاس‌گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوگبا – زیدان؛ داستان عاشقانه 5 ساله که پایان ندارد

این هافبک فرانسوی در حال حاضر سال آخر قراردادش را در این باشگاه سپری می‌کند و اخیراً به جدایی از این باشگاه نیز اشاراتی داشت.

پوگبا که تمایل زیادی به کار کردن زیر نظر زیدان دارد، خواهان پیوستن به رئال مادرید است و این باشگاه اسپانیایی نیز به دنبال این بازیکن است.

اما به نظر می‌رسد که کهکشانی‌ها کار ساده برای جذب این بازیکن نخواهد داشت زیرا باشگاه بارسلونا نیز با توجه به ختم قرارداد پوگبا با یونایتد، به دنبال جذب این هافبک خلاق است.

کاتالان‌ها به دلیل ضررهای مالی به وجود آمده از بحران کرونا، توان خرید بازیکنان که قیمت هنگفت دارند را ندارد و تمام تلاش شان را خواهند کرد تا بازیکنان خوب که در نقل‌وانتقالات آزاد اند را به خدمت بگیرند.

این باشگاه همچنان واینالدوم، گارسیا و دپای که شرایط مشابه با پوگبا دارند را زیر نظر دارد و می‌خواهد هر سه بازیکن را در زمستان به خدمت بگیرند.

گفته می‌شود که در قرارداد پوگبا بندی وجود دارد که در صورت توافق طرفین برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала