Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسئول کمیته داوران: حلیم‌آقا شیرزاد بخاطر اشتباهاتش اشک ریخت و پیشمان است

© Photo by: Afghanistan football federation حلیم آقا شیر زاد دوار بین المللی افغانستان
حلیم آقا شیر زاد دوار بین المللی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حامد میوند مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که حلیم‌آقا شیرزاد داور بازی شاهین آسمایی – د سپین غر بازان، بخاطر اشتباهتش در آن دیدار اشک ریخته و پیشیمان است.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته دیدار نخست مرحله نیمه نهایی دور نهم لیگ برتر میان دو تیم شاهین آسمایی و د سپین غر بازان برگزار شد و تیم پایتخت با شکست 0-2 حریف راهی فینال این رقابت‌ها شد.

در جریان این دیدار دو پنالتی صد در صدی تیم د سپین غر بازان از سوی داور نادیده گرفته شد و تصمیمات عجیب داوری سبب تغییر بزرگ در نتیجه این بازی شد.

پس از پایان بازی انتقادهای زیاد به آدرس داوران لیگ برتر شد و هواداران سایر تیم‌ها داوران را به حمایت از تیم شاهین آسمایی متهم کردند.

حامد میوند مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال اما چنین ادعا‌هایی را رد کرد و در گفت‌و گو با تلویزیون طلوع، مدعی شد که حلیم‌آقا شیرزاد داور بازی شاهین آسمایی – د سپین غر بازان، بخاطر اشتباهتش در آن دیدار اشک ریخته و پیشیمان است.

او در این مورد گفت:« داوری برخی مشکلات‌های داشت و ما می‌پذیریم. داور هم مثل ما بشر است و همه انسان‌ها اشتباه می‌کنند و همین اشتباهات بود که VAR به وجود آمد اما هنوز هم اشتباهات وجود دارد. به ما یک روز برچسب حمایت از شاهین، یک روز طوفان و یک روز سیمرغ البرز و ... به ما زده می شود. این طبیعت کار ماست. اما تمام تلاش خود را می کنیم تا جایی که می‌شود و بلد هستیم به شکل درست و بی طرفانه برای رشد و بالا رفتن کیفیت فوتبال کار کنیم حلیم‌آقا شیرزاد از اشتباهاتش پشیمان و اشک ریخته است.»

این در حالی‌ست که امروز هم برخی بازیکنان طوفان هریرود به داوری معترض بودند و در جریان بازی انتقاد کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала