Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته‌های سخت رئال از راه رسید؛ 20 روز 7 بازی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در 20 روز قرار است 7 بازی پیش رو داشته باشد که در لیگ قهرمانان اروپا و ال‌کلاسیکو خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید باید در مدت 20 روز هفت بازی انجام دهد  که از جمله 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و یک دیدار سخت و دشوار ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا را شامل می‌شود.

در فصلی که هر تیم برای رسیدن به قهرمانی کاری سختی در پیش دارد، بازی‌های خود را باید در میان همه‌گیری کروناویروس انجام دهند که رئال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون اولین منحنی تقویمی را به صورت مسابقات در پیش دارد.

و فراتر از اهمیت آنها که دارای بسیاری از مصدوم است، مهمترین موضوعی که باید در خاطر داشته باشید این است که همه آنها فقط در پانزده روز و درست پس از برگشت از بازی‌های پراگنده ملی در سراسر جهان با هم جمع می‌شوند.

آنها ابتدا کادیز را در 17 اکتوبر در دی‌استفانو پذیرا هستند، چهار روز بعد و در 21 در لیگ قهرمانان برابر شاختار دونتسک نیز در خانه بازی می‌کنند و هفته بعد را با اولین ‌ال‌کلاسیکوی فصل روبرو می‌شوند که تاریخ مشخصی ندارد. (اما همه چیز نشان می‌دهد که شنبه 24 اکتبر بازی برگزار خواهد شد).

در هفته بعد آنها به تاریخ 27 اکتوبر مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ دوباره لیگ قهرمانان را بازی خواهند کرد، سپس در لیگ داخلی با هوئسکا مقابل می‌شوند تا سه روز بعد از آن نیز خود را برای بازی مقابل اینترمیلان آماده نمایند والبته قبل از استراحت ملی بعدی، در 8 نوامبر مقابل والنسیا بازی خواهند نمود. انجام 7 بازی برای این تیم در 20 روز دیوانه‌کننده خواهد بود که هر کدام مهم‌تر از دیگری‌ست. به طور خلاصه تقویمی که به صورت پیشینی اصلاً ساده به نظر نمی‌رسد اما به نظر می‌رسد در سال 2020 آستانه دشواری شناخته شده باشد.

به این ترتیب زیدان چاره‌ای ندارد جز این‌که امیدوار باشد که دیگر شخصی آسیب نبیند. او بتواند بیمارستان را تخلیه کند و وقتی زمان آن فرا می‌رسد چرخش‌های معروف خود را در یازده نفر روی دست بگیرد.

کروس اولین نفری که وارد سیستم شد

کسی که به نظر می‌رسد در این چرخش نامش داده شده، تونی کروس باشد. هافبک آلمانی پس از مصدومیت در دوئل مقابل وایادولید (1-0) 90 دقیقه با تیم خود مقابل اوکراین بازی کرد و آماده دیدار با کادیز در لیگ خواهد بود. همچنین کورتوا و لونین که اولین نفر با مصدومیت و ابتلا به کرونا مجبور به ترک تیم ملی خود شده بودند. همچنین به نظر می‌رسد که زیدان پس از این وقفه اودریوزولا را بهبود می‌بخشد بنابراین برای لحظه‌ای مشکل سمت راست ناشی از آسیب دیدگی شدید کارواخال را برطرف می‌کند. و میلیتائو که چندین هفته نیز از بازی‌ها خارج شده برای تقویت دفاعی که تاکنون به لطف نمایش درخشان و همیشگی سرخیو راموس، واران و مندی حفظ شده بود به همان روش در تلاش است. بنابراین، با این حصیرها و انتظار برخی دیگر مانند هازارد، زیدان از قبل می‌داند که به عنوان یکی از مهمترین موارد در این فصل قرار دارد.

اگر ممکن است در سالی که همه گیری برنامه‌ها را مختل می‌کند و آسیب‌های معمول تلاش‌های جسمی باید احتمال آلوده شدن به ویروس اضافه شود و این باعث کاهش قدرت تیمی می‌گردد که اگر چیزی در کل نشان داده باشد این بار حلال شده که یکی از دلایل اصلی آن یکی "نیرو" است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала