Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کانته - رئال؛ نرفتن به عروسی سبب جدایی از چلسی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر کانته
کانته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انگلو کانته بخاطر درگیری با فرانک لمپارد می‌خواهد چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ انگلوکانته ستاره فرانسوی چلسی می‌خواهد به خاطر درگیری با فرانک لمپارد در جنوری این تیم را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

هافبک فرانسوی یکی از برترین هافبک‌های جهان است و در حال حاضر قبل از تساوی سه شنبه شب با کرواسیا همراه تیم ملی در حال انجام وظیفه ملی می‌باشد اما روزنامه فرانسوی "پاریسین" ادعا کرده که لمپارد به کانته اجازه نداده تا در عروسی یک دوست‌اش قبل از تعطیلات بازی‌های ملی شرکت کند و این موضوع سبب عصبانیت این بازیکن 29 ساله شده است.

همچنین گزارش‌ها می‌رساند که کانته آرزوی رفتن به رئال مادرید را دارد و موکلین وی می‌خواهند تا 12 ماه آینده خروج وی از چلسی را تضمین کنند حتی اگر تیم لالیگا هنوز علاقه‌اش را به این بازیکن ثبت نکرده است.

قرارداد این بازیکن فرانسوی هنوز کمتر از سه سال دیگر در استمفوردبریج باقی مانده اما در بیشتر سال جاری میلادی با دور شدن از این باشگاه ارتباط داشته است.

کانته و لمپارد پس از این‌که بازیکن در مورد نگرانی از تمرین در حین قرنطینه به تمرین پرداخت سرمربی چلسی اجازه داد مرخصی دلسوزانه را بدست آورد.

این بازیکن 29 ساله در اوایل سال جاری با وقفه در فصل با مشکلات ویروس کرونا مشکل داشت و در مورد درست بودن بازگشت لیگ برتر در ماه جون تردید داشت.

کانته فصل را با چلسی به پایان رساند و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه را ترک نکرد ولی آخرین شکست ممکن است آینده او را در این باشگاه تغییر دهد.

این بازیکن فرانسوی در سال 2016 به لندن نشینان غربی پیوست که به تازگی با لسترسیتی عنوان لیگ برتر را کسب کرده بود.

از آن زمان کانته در تیم آبی پوشان 175 بازی کرده و به آنها کمک کرده تا یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ اروپا 2019 را کسب نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала