Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرواسیا فرانسه؛ دیداری با حضور 10 هزار تماشاگر

© Photo / FIFA World Cup / FIFA World Cupبازکنان تیم ملی فوتبال کرواسی
بازکنان تیم ملی فوتبال کرواسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های ملی کرواسیا و فرانسه برابر هم بازی می‌کنند و این دیدار قرار است در مقابل 10 هزار تماشاگر انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ کشور کرواسیا طبق دستورالعمل یوفا و به اساس تصمیمات هر کشور، چهارشنبه این هفته در لیگ ملت‌ها در حضور 10 هزار تماشاگر میزبان فرانسه خواهد بود.

فرانسه می‌تواند برای چهارمین جدال سخت در لیگ ملت‌ها خود را آماده داشته باشد. خروس‌ها در واقع از زمان پیروزی برابر هم تیمی‌های لوکا مودریچ در فینال جام جهانی 2018 برای اولین بار در این کشور بالکان سفر می‌کنند و آنها حق دریافت کمیته پذیرایی را دارند که در این زمان ویروس کرونا به وجود آورده است.

ورزشگاه ماکیسمیر در زاگرب واقعاً می‌تواند 10 هزار نفر را برای این مناسبت در خود جای دهد. فرانسه پشت در‌های بسته د ابتدا 1-0 از سد سویدن گذشت سپس در سپتامبر گذشته مقابل کرواسیا (4-2) برنده شد، قبل از این‌که در مقابل 1000 نفر برابر اوکراین (7-1) بازی کند، سپس میزبان پرتگال (0-0) در هفته گذشته بود.

یوفا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه را مجاز می‌داند

در اول اکتبر یوفا تصمیم گرفت که دیگر درهای بسته را در استادیوم‌ها اعمال نکند. کنفدراسیون اروپا مجاز به اندازه‌گیری 30٪ حداکثر ظرفیت پذیرش در هر محفظه در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و انتخابی‌های ملی شده است. با یک نکته کاملاً واضح: حرف آخر همیشه به مقامات محلی می‌خورد. اگر دولت فرانسه در مناطقی با هشدار بیشتر یا حداکثر میزان سنجش را 1000 تماشاگر تعیین کرده باشد مقامات کرواسیا قانون 30٪ را تأیید کرده‌اند.

با ظرفیت 35123 صندلی ورزشگاه ماکسیمیر می‌تواند 10 هزار هوادار را در برابر آبی‌ها میزبانی کند. هفته گذشته دُشان در مورد این موضوع گفت: "قوانین یوفا وجود دارد اما بعد از آن هر كشور با وضعیت و پروتكل خود سروكار دارد. البته داشتن تماشاگران بیشتر در خانه یك مزیت است. برای کروات‌ها بهتر است. من جرات می‌کنم امیدوارم که همه تصمیمات با در نظر گرفتن خطرات بهداشتی گرفته شده باشد. ما از وضعیت فرانسه اطلاع داریم که مسئله ساز است. ما اطمینان می‌دهیم که آن را مدیریت کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала