انتخابات امریکا جنجالی می‌شود؛ آماده‌گی پولیس نیویارک برای مواجهه با اعتراضات

© AFP 2023 / Jewel Samadانتخابات امریکا جنجالی می‌شود؛ آماده‌گی پولیس نیویارک برای مواجهه با اعتراضات
انتخابات امریکا جنجالی می‌شود؛ آماده‌گی پولیس نیویارک برای مواجهه با اعتراضات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره پولیس نیویارک از نیروهایش خواسته است تا خود را برای دور جدیدی از اعتراضات در دوران قبل و بعد از انتخابات آماده کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه انتخابات امریکا اداره پولیس نیویارک خود را برای موج جدیدی از اعتراضات آماده می‌سازد.
داده‌هایکه به دست خبرگزاری سی‌ان‌ان افتاده است نشان می‌دهد که اداره پولیس این شهر از همه افسران خود خواسته برای اعزام از تاریخ بعد از 25 اکتبر آمادگی داشته باشند.

ترامپ از شهروندان امریکا خواست که در انتخابات دو بار رأی دهند  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ از شهروندان امریکا خواست که در انتخابات دو بار رأی دهند

درموت شی رئیس اداره پولیس شهر نیویارک در این سند نوشته است، انتخابات پیش‌رو در ماه نوامبر، جنجالی‌ترین انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ مدرن توصیف شده که ممکن است برنده آن تا هفته‌ها تعیین نشود.
شی گفته است: "به همین خاطر ما باید اعتراضاتی که ممکن است از نظر اندازه، فراوانی و شدت در دوره قبل از انتخابات و احتمالاً در سال 2121 افزایش یابند را پیش‌بینی و خود را (برای مقابله با آن‌ها) آماده کنیم.
قابل ذکر است که موج شورش‌ها و بی‌نظمی‌ها در مینیاپولیس و شهرهای دیگر امریکا پس از کشته‌شدن جورج فلوید، سیاهپوست امریکایی توسط پولیس، آغاز شد. در ویدیوهایی که در انترنت نشر شده، دیده می‌شود که نیروهای پولیس به فلوید دست‌بند می‌زنند، سه نفره او را به زمین می‌اندازند و یکی از آنها زانویش را بر گلوی وی می‌گذارد. در ویدیو دیده می‌شود که فلوید چندین بار تکرار می‌کند که او نمی‌تواند نفس بکشد، سپس آرام می‌شود. فلوید در بخش عاجل شفاخانه جان باخت. پس از آغاز بی‌نظمی‌ها، چهار کارمند پولیس برکنار شدند و یکی از آنها به قتل در نتیجه بی‌احتیاطی، متهم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала