Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه بارسا برای جنوری؛ دپای، واینالدو و گارسیا یکجا می‌آیند

عضو شوید
بارسلونا برای جنوری برنامه ریزی کرده تا ممفیس دپای، واینالدوم و اریک گارسیا را به نیوکمپ بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا چشم به راه سه ستاره جسور برای جنوری است و می‌خواهد ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم و اریک گارسیا را زودتر به ترکیب‌اش اضافه نماید.

غول اسپانیایی پیش از آغاز رقابت‌های فصل 2020-201 به شدت دنبال این سه نفر بود اما لیون، لیورپول و منچسترسیتی علی‌رغم علاقه شدید بارسا، به این تیم جواب رد دادند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا بار دیگر در حال طرح ریزی برای انتقال سه نفره در پنجره جنوری است زیرا همه آنها وارد شش ماه پایانی معاملات خود می‌شوند.

دپای ستاره لیون که با تیم کومان در تیم ملی هالند کار می‌کرد در ماه جنوری هنگامی که بارسلونا در پی پیگیری ناموفق وی در تابستان رقابت را ترک کرد، حاضر به کنار رفتن از لیگ 1 است.

دپای در مصاحبه‌ای با روزنامه هالندی AD که توسط اسپورت گزارش شده در مورد اینکه آینده چه انتظار دارد گفت: به زودی در ماه جنوری خواهیم بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه است. این طور نیست که من قطعاً می‌روم اما احتمالاً به زودی باشگاه‌هایی برای من در نظر گرفته خواهد شد."

دپای افزود: "من 26 ساله هستم و تقریبا آزاد هستم، بنابراین شما می‌توانید انتظار داشته باشید که باشگاه‌ها به من علاقه‌مند شوند، نه؟"

در همین حال گارسیا مدافع سیتی تمایل خود را برای بازگشت به بارسلونا جایی که دوران جوانی خود را بین سال‌های 2008 تا 2017 گذرانده روشن کرد.

واینالدوم هافبک هالندی سخت‌ترین بازیکن برای کومان خواهد بود که با یورگن کلوپ مصمم است او را برای باقی مانده رقابت‌های فعلی حفظ کند زیرا لیورپول قصد دارد با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала