Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال شماره 9 و هالند پرشورترین ستاره در خط حمله

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که رئال مادرید به شدت به دنبال شماره 9 است، ارلینگ هالند می‌خواهد این تیم را تحت تأثیر قرار بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ هالند از زمانی که در سال 2019 برای سالزبورگ وارد صحنه شد، همچنان همه را متحیر می‌کند.

 از آن زمان او با 20 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند نقل مکان کرده و فقط در 23 بازی با 21 گل زده دارای رکورد قابل توجه گلزنی است.

این بازیکن 20 ساله همچنین عملکرد خوبی برای کشورش دارد و روز یکشنبه در دیدار رفت لیگ ملت‌های یوفا برابر رومانیا برای ناروی هت تریک کرد. شکلی که این مُهاجم جوان در آن قرار می‌گیرد تیم‌هایی را که در جستجوی شماره 9 جدید هستند از جمله رئال مادرید، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئال مادرید پیش از حضور در ردبول سالزبورگ زمانی که برای تیم مولدائی در ناروی بازی می‌کرد، نیز علاقمندانی را داشت.

حتی پیشاهنگی در لوس بلانکوس اعتراف کرده‌اند که انفجار هالند در صحنه زودرس رخ داده و تصدیق می‌کنند که او تنها بازیکنی است که می‌تواند مهاجم فرانسو کیلیان امباپه را تحت الشعاع خود قرار دهد.

برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان جهان فقط یک سال و نیم از این جوان صرف شده است و پس از تنها نیم فصل حضور در دورتموند، بسیاری فکر می‌کردند که ممکن است تابستان امسال زمان حضور در آلمان به پایان برسد. اما به دلیل بحران اقتصادی ناشی از بیماری همه‌گیر کوید 19 تیم‌ها می‌توانستند قیمت‌های خارج از هالند را داشته باشند.

آیا رئال مادرید به دنبال شماره 9 است؟

خرید مهاجم جدید در بسیاری از فصول در اولویت بوده است. در حالی که کریم بنزما به یک شریک در حمله نیاز دارد و رئال مادرید به یک تعویض طولانی مدت برای مُهاجم فرانسوی را می‌خواهد. لوکا یوویچ و ماریانو دیاز اعتماد زین الدین زیدان را جلب نکرده‌اند و پس از راهی که او فصل را آغاز کرده هالند کاملا مناسب خواهد بود.

 

آیا ورود هالند با برنامه احتمالی خرید امباپه در آینده سازگار است؟

درست است که هر دو بازیکن گچ و پنیر هستند و سبک بازی خاص خود را دارندد.

هالند به دنبال توپ در منطقه است در حالی‌که امباپه برای دویدن به فضا نیاز دارد.

پاری‌سن‌ژرمن اجازه نمی‌دهد ستاره آنها بی سر و صدا جدا شود حتی اگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نكند زیرا فقط یك سال تا پایان قراردادش در 2022 باقی مانده است.

قابل انکار نیست که رئال مادرید بسیار مورد توجه امباپه است اما قبل از صحبت با پاریسی‌ها، لوس بلانکوس می‌خواهد اطلاعات بازیکنان مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و هازارد را حفظ کند.

هالند با وجود این‌که فقط 10 ماه در دورتموند بود با سرعت فوق العاده و توانایی گلزنی جهان را به آتش می‌کشد. فقط 75 میلیون یورو طول می‌کشد تا بند آزادسازی در قرارداد او ایجاد شود و از او یک بازیکن رئال مادرید ساخته شود اما این باشگاه سرگرم نخواهد کرد زیرا آنها معتقدند که پس از فروش اشرف حکیمی و قرض دادن رینیر می‌توانند مُهاجم را با قیمت کمتری نیز بگیرند.

گفته می‌شود ارتباطات بین این دو باشگاه ثابت است و افراد طبقه بالا در سانتیاگو برنابئو از هر بازیکنی که ممکن است باشگاه آلمانی را ترک کند، مطلع هستند.

بسیاری در رئال مادرید مطمئن هستند که هالند برای باشگاه فوق العاده خواهد بود و بسیاری از مشکلات زیدان را که بیشتر به دلیل عدم گل در ترکیب بوده، حل خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала