Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا زمان اولین نبرد فصل رئال – بارسا را مشخص کرد

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان برگزاری دیدار معروف ال‌کلاسیکو میان دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اولین ال‌کلاسیکوی فصل بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ روز شنبه 24 اکتوبر ساعت 16:00 به وقت اروپای مرکزی (18:30) به وقت کابل برگزار خواهد شد.

این اولین بار است که زین الدین زیدان و رونالد کومان به عنوان سرمربی دو تیم برابر قرار می‌گیرند زیرا مرد هالندی در تابستان جایگزین کیکه ستین شده است.

بنابراین 11 روز تا اولین مسابقه بزرگ لالیگا (ال‌کلاسیکو) زمان باقی‌ست، بازی سال گذشته در نیوکمپ در حالی که ارنستو والورده هنوز روی نیمکت بارسلونا حضور داشت با تساوی 0-0 به پایان رسید.

رئال مادرید و بارسلونا از اول مارچ در استادیو سانتیاگو برنابئو یکدیگر را ندیده‌اند، دیداری که پس از گل‌های وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز با برتری 2-0 شاگردان زیدان به پایان رسید.

در حقیقت این آخرین بازی است که در برنابئو قبل از شیوع ویروس کرونا انجام شد، در حالی که لوس بلانکوس تصمیم گرفته بود از آن زمان برای تمرکز بر کارهای بازسازی استادیوم استفاده کند. این بدان معناست که رئال مادرید بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو انجام داده که در پایگاه تمرین آنها در والدبباس واقع شده است.

رئال مادرید پس از بازی با کادیز در لالیگا سانتاندر در روز شنبه 17 اکتبر و در روز چهارشنبه 21 اکتبر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه شاختار دونتسک بازی می‌کند و سپس به سمت کاتالونیا حرکت خواهد کرد.

در همین حال بارسلونا یک روز استراحت اضافی خواهد داشت زیرا بعد از این‌که در 17 اکتوبر در خارج از خانه با ختافه بازی می‌کند آنها سه شنبه 20 اکتوبر در لیگ قهرمانان اروپا میزبان فرنسواروس هستند که به بازیکنان کومان چهار روز فرصت می‌دهد تا قبل از ال‌کلاسیکو استراحت کنند.

جالب خواهد بود که ببینید کدام بازیکنان می‌توانند به موقع بازی کنند یا کدام بازیکنان ممکن است بازی‌ها را از دست بدهند. از دیدگاه بارسلونا آنها بدون شک خواهان بازگشت مارک آندره تر اشتگن بین دروازه هستند. در همین حال برای رئال مادرید امیدهای زیادی به توانایی در اختیار داشتن ادن هازارد خواهد بود حتی اگر از روی نیمکت باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала