Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش عجیب آرسنال برای اوزیل

© REUTERS / Dylan Martinezمسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل بازیکن آلمانی آرسنال با وجود آنکه در 7 ماه اخیر بازی نکرده اما 8 میلیون پاداش دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با وجود آن‌که مسوت اوزیل ستاره آلمانی باشگاه آرسنال در 7 ماه اخیر هیچ بازی انجام نداده اما در پایان سپتامبر، 8 میلیون پوند پاداش وفاداری از تیم لندنی دریافت کرد.

این بازی‌ساز مسلمان با دریافت 350.000 پوند در هفته بالاترین درآمد باشگاه را دارد اما از 7 مارچ قبل از قرنطینه برای تیم میکل آرتتا بازی نکرده است.

طبق گزارش "اتلتیک" در واقع اوزیل در این فصل حتی در یک مسابقه هم نام‌اش دعوت نشده اما به اساس قرارداد جدید او که در جنوری 2018 امضا نمود، او در سپتامبر مبلغ 8 میلیون پوند در قالب پاداش وفاداری دریافت کرد.

تصور می‌شود که هزینه ثابت با معامله وی که تابستان سال آینده به پایان می‌رسد از عوامل موثر در تصمیم گیری اوزیل برای ماندن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود.

اسپورت میل مدعی شده که باشگاه به دنبال مذاکره با اوزیل در مورد فسخ قرارداد بزرگ وی قبل از پنجره نقل و انتقالات جنوری است.

این بازیکن 31 ساله که رکورد خرید توپچی‌ها هنگام انتقال از رئال مادرید به مبلغ 42.5 میلیون پوند در سال 2013 را به همراه داشت، هفته گذشته از تیم آرتتا برای حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا کنار گذاشته شد.

باید دید آیا اوزیل در لیست لیگ برتر توپچی‌ها قرار دارد یا خیر که باید تا 20 اکتبر تایید شود. اما به نظر می‌رسد که تبعید او از تصویر تیم اول همچنان ادامه داشته باشد به طوری که گفته می‌شود توپچی‌ها با پاداش‌های ظاهری فعلا پس انداز می‌کنند.

View this post on Instagram

🔜 season 2020/21 💥❤️⚽ #M1Ö #YaGunnersYa #COYG

A post shared by Mesut Özil (@m10_official) on

آرسنال به دنبال خروج هافبک آلمانی است و آخرین گزارش‌ها می‌رساند که النصر از عربستان سعودی در تابستان 5 میلیون پوند برای اوزیل پیشنهاد داد ولی این بازیکن خودش نمی‌خواست تجارت خود را در خاورمیانه انجام دهد.

ستاره آلمانی بارها اعلام کرده که در لندن خوشحال است حتی اگر توسط آرتتا که در کنار 2013 و 2016 در کنار او بازی کرد، از تیم کنار گذاشته شود.

در پایان ماه گذشته آرتتا در پاسخ به این سوال که چرا قهرمان جام جهانی مورد پسند واقع نشده گفت: "تیم در حال پیشرفت است، می‌توانید سطحی را که به دست می‌آورند ببینید. در حال حاضر این جایی است که ما هستیم. ما می‌خواهیم بیشتر پیشرفت کنیم و بهتر بازی کنیم و بهتر رقابت کنیم. شما می‌بینید بازیکنانی که تغییر می‌دهیم از آنها استفاده می‌کنیم، هر هفته نه برای مسوت بلکه برای برخی دیگر از بازیکنان نیز ساخت تیم بسیار دشوار است. هر هفته سعی می‌کنیم بازیکنان مناسب را انتخاب کنیم."

آرتتا تصریح نمود: "البته من می‌فهمم و به سوالات شما احترام می‌گذارم اما باید سعی کنم کار خود را تا حد ممکن منصفانه انجام دهم. من سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که از نظر من شرایط بهتری دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала