Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این‌بار پی‌اس‌جی؛ راموس در رادار پاریسی‌ها

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال مدافع سرشناس و مادریستای قوی رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پی‌اس‌جی که نتوانسته جانشین تیاگو سیلوا را پیدا کند ممکن است تا تابستان سال آینده منتظر جانشین او باشد و از نظر لئوناردو، سرخیو راموس که قراردادش در رئال مادرید به پایان می‌رسد واقعاً یک گزینه مناسب خواهد بود.

در طول پنجره نقل و انتقالات، توماس توخل منتظر تقویت بود و لئوناردو آنرا شنید. در واقع مدیر ورزشی PSG توانست الساندرو فلورنزی، الكساندر لتلیه، مویز كین، دانیلو پریرا و رافینیا را خریداری کرد.

با این حال برخی از موضوعات مانند دفاع مرکزی حل نشده است. در واقع پس از لیگ قهرمانان اروپا، پی‌اس‌جی تیاگو سیلوا را از دست داد زیرا چلسی بازیکن برزیلی را آزادانه به خدمت گرفت. در حالی‌که چندین جایگاه برای جایگزینی بازیکن برزیلی فعال شده بود ولی هیچ مدافعی از پایتخت به این باشگاه نپیوست. اما فقط می‌توانست به تعویق بیفتد و لئوناردو آن را بزرگ ببیند.

پاری‌سن‌ژرمن به سرخیو راموس دل بسته است.

پی‌اس‌جی برای یافتن جانشین تیاگو سیلوا می‌تواند به رئال مادرید برود. این سه‌شنبه ادواردو ایندا فاش کرد که باشگاه پایتخت نشین وضعیت سرخیو راموس که قراردادش با رئال مادرید رو به پایان است، را به شدت زیر نظر دارد.

همچنان یک ضربه بزرگ احتمالی ضرب در 0 را موندو دیپورتیوو تایید کرد. در واقع رسانه‌های ایبریایی این روند را تأیید می‌کنند و اطمینان می‌دهند که اگر سرخیو راموس رقم مدنظرش را از رئال مادرید دریافت نکند،PSG  نه تنها، بلکه یوونتوس نیز می‌تواند قرارداد بزرگی را به او پیشنهاد دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала